la 24-06-2023 10:09 PM
la 25-06-2023 12:14 AM
@IoanaMarian: Bun venit în Comunitate. Dacă dorești un telefon cu abonament nou.... se poate oricând. Dacă dorești să schimbi telefonul prin prelungirea abonamentului în baza programului de fidelizare, în principiu se poate în ultimile 6 luni de expirare a perioadei de obligativitate contractuală. Aceste informații le regăsești în pagina principală (SUMAR) din contul tău MyOrange, la secțiunea privind ”informații despre data de cumpărare telefon la preț redus / expirare contract”. Detalii mai multe găsești aici. Te așteptăm cu actualizări sau alte întrebări, după caz. Numai bine.
la 24-06-2023 10:16 PM
Salut! Găsești răspunsul în următorul link , este vorba despre un topic asemănător.
la 25-06-2023 12:14 AM
@IoanaMarian: Bun venit în Comunitate. Dacă dorești un telefon cu abonament nou.... se poate oricând. Dacă dorești să schimbi telefonul prin prelungirea abonamentului în baza programului de fidelizare, în principiu se poate în ultimile 6 luni de expirare a perioadei de obligativitate contractuală. Aceste informații le regăsești în pagina principală (SUMAR) din contul tău MyOrange, la secțiunea privind ”informații despre data de cumpărare telefon la preț redus / expirare contract”. Detalii mai multe găsești aici. Te așteptăm cu actualizări sau alte întrebări, după caz. Numai bine.
la 25-06-2023 08:33 AM
Salutare!
La un an și jumătate, doar că trebuie să mărești abonamentul cu minim un euro, dacă nu aștepți să treacă cei doi ani. Eu fac deseori așa ceva, dar când văd că sunt reduceri importante la telefoane și merită. Altfel, după 24 luni poți obține reduceri mari atât la telefon, dar uneori și la abonamente.
În concluzie, trebuie făcute la un an și jumătate ceva calcule. La un an, nu se poate!
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor