anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

platesc 9 euro pe abonament si primesc 20gb pe luna

Raulc38
Începător

Salut , sunt si eu curios de o chestie , cum e posibil sa am abonament de 9 ani si sa platesc 9 euro pe abonament si sa primesc 20gb pe luna , e jenant din partea companiei… concurenta mi a oferit la 8.8 euro net nelimitat si la al doi lea abonament acelasi servicii la 5euro … o explicatie va rog? Pe langa asta de cand am venit din america si nu am folosit reteaua 4 luni , imi merge netu de parca as avea 3g tot timpul

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai posibilitatea să îți iei și la 7,5  și la 9,6 euro nelimitat, dar fără telefon. 

https://www.orange.ro/abonamente/

A fost până de curând și la 6 euro nelimitat, dar văd că nu mai este sau nu mai găsesc eu .

Anonim
Neaplicabil

De toata jena 9 euro 20 GB in 2023. Ai Smart Plus 15 redus la 7.5 euro pe site sau la Vodafone oferte-bomba, Red 15 la 7 euro pe site sau la portare chiar un pret socant, de 2-3 euro lunar cu TVA inclus pentru toate resursele nationale nelimitate.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Inainte sa arucam cu cuvinte, poate ar fi bine sa ne spui si noua contextul. 9E si 20GB a fost o oferta acceptata de tine. Daca nu esti de acord, poti cere o contra-oferta sau, la terminarea perioadei minime contractuale, poti cere trecerea la cartela.

Totusi, sa nu uitam ca reducerile cu 50% (Smart 15 redus la 7.5E) sunt pentru abonamentele fara telefon.

Si un sfat: oferte mai bune decat acum vor fi intotdeauna si, daca stii ca vrei ofertele cele mai noi, abonamentul nu este de tine, ci o cartela prepaid (care ofera mai mult net la pret mai mic). Evident, trebuie sa ai in vedere si faptul ca la cartele (prepaid) nu vei avea telefoane subventionate (doar prin Orange Phone Credit, daca mai este valabil).

PS: si daca ai venit din America ar trebui ca datele problemei sa se schimbe? Poate americanii la care ai fost ar fi trebuit sa-ti explice si ei cum e treaba cu abonamentele pe acolo (si ei au abonamente si sunt mai intepati ca la noi).

Iarta ma pe mine ca am chestii mai bune de invatat sau facut decat sa fiu expert in abonamente , pur si simplu aveam 50gb inainte plus un bonus de 10/20 si eram multumit , dar cand mi au prelungit abonamentul au decis sa imi taie la 20gb (nu stiu de ce sau cum) si asa am ajuns in situatia asta , si daca tot esti expert in chestii de genu , ajuta ma te rog sa contactez si eu un operator orange , toate numerele pe care le apelez imi raspund roboti care te redirectioneaza pe aplicatia orange 

Sunt expert in abonamente asa cum tu esti expert in nevoile mele sau ale altora, adica deloc (n-am o problema sa recunosc ca am lacune). Cand ai acceptat oferta, un contract trebuia sa ajunga in posesia ta (daca nu pe mail, trebuia sa exista in MyOrange de unde sa-l poti descarca asu sa-l ai fizic) tocmai pentru a putea verifica ceea ce ai discutat. Si nu, nu recomand sa mergi pe incredere. Am avut destule incidente (cu toti operatorii mobili, nu doar cu Orange) care sa ma faca sa am un anumit scepticism ("cei in mana nu-i minciuna").

Legat de contactarea unui operator: suna la 300 si incearca 1-1-1-0. Aceasta combinatie ar trebui sa te ajute sa ajungi sa vorbesti cu o persoana (nu garantez timpii de asteptare), sau, cum spuneam, ai in josul paginii un link pentru Contact si poti lua legatura pe mail.

PS: stii ca eu am un consum de maxim 6GB lunar ("cu bataie") sau ca am un consum 0 (zero) de minute internationale? Nu te ajuta cu nimic informatia asta, dar la niciun operator n-am putut sa elimin balastul si a trebuit sa merg la cel care imi ofera serviciile cele mai apropiate de cele de care aveam nevoie.

PPS: desi nu-i sufar pe americani (la merketing), sa stii ca au cateva chestii care ar putea fi utile si in Romania (vorbesc de piata de telecomunicatii). Cu titlu de exemplu: un operator virtual american ofera clientilor roaming (exclusiv) de date prin eSIM in limita a 1-10GB, in functie de tara/zona. Nu mai vorbesc de VoWiFi (sms si apeluri) in roaming, ceea ce la noi (Romania) nu le ofera nimeni complet (Vodafone ofera sms prin VoWiFi, Digi ofera apel VoWiFi in roaming, iar Orange... a fost primul care a introdus serviciul si cred ca are cea mai mare gama de telefoane compatibile).

Salutare,
Inteleg ca ai avut abonament mai multi ani, apoi ai acceptat o prelungire de abonament si de atunci ti-au scazut resursele pe care le aveai? Ne poti spune, te rog, cand ai facut prelungirea de abonament si care este abonamentul la care ai trecut? Ar fi trebuit sa primesti pe mail ceva mai multe detalii (denumire, conditii contractuale, etc). Iar o schimbare de contract operata la distanta (prin telefon sau online) poate fi anulata daca soliciti asta in termen de 14 zile calendaristice. Nu e ideal, dar e o plasa de siguranta atunci cand lucrurile nu merg cum te-ai asteptat.
In principiu, atunci cand faci o prelungire este foarte important daca o faci cu sau fara telefon nou. Ofertele cele mai bune le vei obtine, in general, fara telefon. Spre exemplu, cu un abonament Fun 10 (redus acum la 8 euro daca il faci online) ai 60 GB internet 5G. Periodic apar si oferte mai bune pentru cei in afara perioadei contractuale sau in ultimele 3-6 luni de contract (saptamana trecuta am obtinut la prelungire un Fun 10 redus la 5 euro - practic abonamentul despre care iti ziceam ca acum e 8 euro). Abonamentul a intrat sub Orange Family (ca am si servicii de internet fix) si am mai primit 100GB pe care ii pot folosi la comun ca bonus pe numerele din contul meu de client.
La prelungirile cu telefon adesea nu ai reduceri reale la abonament, insa primesti ceva simbolic la telefon si poti folosi punctele Thank You. Am prieteni care si-au luat telefoane scumpe la preturi destul de mici astfel.
Pe Comunitate iti putem oferi doar informatii generale - suntem clienti Orange, la fel ca tine.
Cand vreau sa intru in legatura cu un consilier, ori ma inarmez cu rabdare si sun la 300, ori ma loghez in contul meu Orange si apelez la chat bot-ul de acolo, iar acolo cer transfer la un consilier.
Legat de calitate proasta a internetului de cand ai revenit: asigura-te ca ai setat telefonul sa isi aleaga automat reteaua, nu il tii cumva blocat in 3G sau 4G, sa zicem. Sunt momente in care te ajuta selectia manuala, insa in general recomand selectia automata. De asemenea, telefonul tau a fost cumva cumparat din SUA? Am inteles ca mai exista mici diferente de hardware intre editiile regionale ale telefoanelor si s-ar putea sa iti mearga aici, dar experienta de utilizare sa fie mai proasta, per ansamblu. Benzi radio folosite si toate cele la care nu ma pricep absolut deloc 🙂