la 05-08-2024 09:28 AM - editat ultima oară la 05-08-2024 09:33 AM de DanielaH
S-a mai întâmplat la cineva să plătească două abonamente în paralel, dar unu nici să mai fie funcțional
la 05-08-2024 09:45 AM
@mihaimihaela352: Bun venit în Comunitate. Pentru a înțelege contextul, pentru noi clienți ai Comunității Orange sunt necesare detalii precum: abonamente voce sau abonamente fixe (net sau TV)? Este vreun abonament nou contractat? S-a solicitat rezilierea (închiderea) unuia dintre abonamentele la care faci referire, iar aceasta nu s-a operat? De când se întâmplă / ai constatat această situație? Orice detalii despre situație (fără a prezenta date personale) sunt utile. Mulțumim.
05-08-2024 10:17 AM - editat 05-08-2024 10:19 AM
Buna,
Poți detalia la ce te referi când spui că un abonament nu este funcțional.
Nu îl folosești sau la ce te referi.
Vorbim despre abonament mobil sau alte servicii fixe.
la 05-08-2024 11:05 AM
Salutare!
Fiecare știe exact ce și cum are nevoie de anumite servicii și își calculează, în funcție de propriile nevoi, cam cât și unde folosește. Dacă nu ai nevoie de un anume serviciu, poți să depui cerere de reziliere din secțiunea Contact, mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj:
https://www.orange.ro/contact/
În funcție de reducerile primite (dacă au fost) vei primi o factură cu anumite costuri. Ulterior te decizi dacă merită să reziliezi sau să stai în continuare până la terminarea perioadei contractuale.
Decizia este la tine, ce și cum vei face în continuare!
Baftă!
la 05-08-2024 12:18 PM
posibil sa se fi mai intamplat 😁 - renunta/inchide abonamentul care zici tu nu este activ/sau nefunctional
la 05-08-2024 12:28 PM
@mihaimihaela352, te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta pentru a te putea ajuta cu răspunsuri. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor