anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plătesc două abonamente în paralel, dar unul nu e funcțional

mihaimihaela352
Începător

S-a mai întâmplat la cineva să plătească două abonamente în paralel, dar unu nici să mai fie funcțional

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@mihaimihaela352: Bun venit în Comunitate. Pentru a înțelege contextul, pentru noi clienți ai Comunității Orange sunt necesare detalii precum: abonamente voce sau abonamente fixe (net sau TV)? Este vreun abonament nou contractat? S-a solicitat rezilierea (închiderea) unuia dintre abonamentele la care faci referire, iar aceasta nu s-a operat? De când se întâmplă / ai constatat această situație? Orice detalii despre situație (fără a prezenta date personale) sunt utile. Mulțumim.

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Poți detalia la ce te referi când spui că un abonament nu este funcțional.

Nu îl folosești sau la ce te referi.

Vorbim despre abonament mobil sau alte servicii fixe.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Fiecare știe exact ce și cum are nevoie de anumite servicii și își calculează, în funcție de propriile nevoi, cam cât și unde folosește. Dacă nu ai nevoie de un anume serviciu, poți să depui cerere de reziliere din secțiunea Contact, mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj:

https://www.orange.ro/contact/

În funcție de reducerile primite (dacă au fost) vei primi o factură cu anumite costuri. Ulterior te decizi dacă merită să reziliezi sau să stai în continuare până la terminarea perioadei contractuale.

Decizia este la tine, ce și cum vei face în continuare!

Baftă!

mihai_13
Maestru

posibil sa se fi mai intamplat  😁  - renunta/inchide  abonamentul care zici tu nu este activ/sau nefunctional 

DanielaH
Moderator

@mihaimihaela352, te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta pentru a te putea ajuta cu răspunsuri. Mulțumim.