anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Parola restrictionare Apeluri

BizauIrina
Începător

Buna! Mi s-a furat telefonul,am restrictionat apelurile,doar ca acuma vreau sa le activez inapoi si nu mai stiu ce parola am pus cand am ales această opțiune…cum as putea sa gaseac acea parola ?

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@BizauIrina, cum ai făcut restricționarea apelurilor? La Serviciul Clienți sau din contul My Orange? Dacă nu-ți mai amintești parola poți apela la 300 sau poți merge într-un Orange shop.

Te așteptăm să ne confirmi că s-a rezolvat.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Salutare!

Acea parola a fost pusa pe telefon (aparat)? Cum ai restrictionat apelurile (din cont sau ai declarat cartela/telefonul furat si ai cerut sa fie blocata cartela SIM)?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Cu siguranță din cont.

FLo1_0-1716921114797.png

 

De acolo stiam ca se blocheaza cu totul accesul la servicii, nu doar apelurile (eu asa am inteles: blocat apeluri, nu neaparat si utilizarea cartelei).

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Din momentul în care nu mai ai SIM-ul, apeluri sau cont.... eu zic ”tot aia”.

MCostel
Cunoscător

Parola inițială este 0000.

Încearcă să contactezi serviciul clienți Orange.

https://www.orange.ro/contact/ 

delfinas
#StarMember

Parola o poti sti doar tu, pt ca tu ai setat-o si e aceeasi cu care ai restrictionat apelurile. Nu mai tii minte cum ai facut? Banuiesc ca ai restrictionat apelurile de curand... Daca nu mai reusesti, ar trebui sa mergi la un magazin Orange, daca esti titulara. Telefonic nu stiu  daca merge, trebuie sa ii poti convinge ca tu esti titulara abonamentului.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Pentru început, gândește-te un pic și poate îți amintești parola. Dacă nu reușești,

încearcă să contactezi Serviciul Clienți prin Chat Djingo și îi spui asistentului virtual problema, iar dacă nu reușește să te ajută, te va transfera la un operator uman :

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Sau din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne . Pentru început, încearcă cu asistentul Djingo și dacă nu reușești, te transferă la un operator.

Dacă nici cu varianta asta nu reușești, mergi la un magazin Orange Shop cu actul de identitate și vei reuși cu siguranță!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@BizauIrina, cum ai făcut restricționarea apelurilor? La Serviciul Clienți sau din contul My Orange? Dacă nu-ți mai amintești parola poți apela la 300 sau poți merge într-un Orange shop.

Te așteptăm să ne confirmi că s-a rezolvat.

DanielaH
Moderator

@BizauIrina, s-a rezolvat situația?