anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oferte prelungire abonament extrem de slabe

iCSvision
Junior entuziast
Acum aproximativ 1-2 luni am intrat in magazinul online orange cu ideea de a face niste calcule stiind ca se aproprie perioada in care imi expira abonamentul. Am facut o simulare la s20 plus 5g in rate cu abonament orange start 25 si suma mi s-a parut rezonabilă. Nu se solicita niciun avans pt telefon.
Acum acelasi calcul la acelasi telefon ...se percepe un avans de 2000ron ....?!
M-am gândit ca poate acel model de telefon a fost in perioada in care am facut eu simulare la oferta ...problema e ca absolut toate telefoanele îmi cer avans substanțial.
Am luat legatura cu un operator orange pentru a primi o ofertă personalizată...oferta care a fost identică cu ce am vazut si in magazinul online, nimic mai "personalizat".
La voi s-au mărit preturile la avans pt telefoane in rate?
Desi am un abonament de 30€ daca nu sunt in stare sa-mi faca o ofertă personalizată...de ce nu as schimba reteaua?
20 Răspunsuri 20

Jay
Campion certificat
Probabil a contat foarte mult faptul ca era precomanda atunci.. daca nu ma înșel.. Dar, totuși, oferta de la fidelizare, n-ar trebui sa fie aceeași cu cea prezentata pe site.. Ești sigur ca ai vorbit cu un consultant de la retenție?

iCSvision
Junior entuziast
Jay...la asta m-am gândit inițial si eu dar am menționat ca sunt prețuri mărite ca avans la toate telefoanele. Cat despre cine m-a contactat bănuiesc ca da...era de la retentie. Am intrat pe chat si acolo am specificat ca doresc sa fiu contactat..acum ca mi-au dat un operator specializat pe baza de retentie sau nu...nu stiu. Cert este ca acel operator mi-a facut fix aceasi oferta ca pe site...deci ZERO fidelizare.

teacher_
#StarMember
Salut! Recomandarea mea este să încerci să negociezi. Poți obține un preț mai mult, dar trebuie sa duci și tu o muncă de convingere. E oarecum un paradox, dar în ziua de azi, trebuie negociat pentru fiecare euro.

Jay
Campion certificat
Ceva nu este in regula.. eu am facut acum o simulare, pentru un abonament prelungit in februarie si nu-mi ia niciun avans.. este adevarat ca l-am prelungit fara achizitie de telefon, ca am vechime peste 19 ani si am 4 abonamente, dar, totusi daca ai avut varianta fara avans mi se pare ciudat ca iti cere acum.. In rate, telefonul ajunge cam la pretul de liber, doar ca nu dai toti banii acum.. Poate, n-a fost cineva de la fidelizare si, poate, este o eroare pe cont.. Cand ai luat ultima data telefon pe acest numar?

iCSvision
Junior entuziast
Ultima data am luat telefon in sept 2017..deci a trecut ceva timp. Oare cum sa nu fie cineva de la fidelizare daca eu asta am cerut?! Poate totuși nu era...sa vedem când trece toată pandemia asta daca in magazin primesc altă ofertă. Cat despre negociere...nu prea am avut ce mai ales ca mi-am exprimat clara nemulțumire legată de ofertă.

Jay
Campion certificat
Cred ca e cea mai buna varianta, sa nu te grăbești, sa iei cea mai buna hotărâre pentru tine.. Probabil vor mai scădea și preturile, poate se rezolva și problema de avans.. probabil vor apărea și ofertele odată cu redeschiderea magazinelor.. La fidelizare abonamentele sunt un pic imbunatatite, n-ar trebui sa fie identice cu cele prezentate pe site... 🙂

Miha_Z
#StarMember
@iCSvision eu am facut prelungire in Noiembrie si am luat un Samsung Note 10+ la un abonament de 8 Euro, fara sa ceara avans. Eu sunt abonat Orange de 15 ani si e posibil sa conteze si vechimea in retea atunci cand se fac rate pentru un telefon mai scump. E posibil ca in functie de vechime sa se stabileasca anumite sume de bani. In cazul in care produsul dorit depaseste acea suma, va fi nevoit ca diferenta s-o dea sub forma de avans.

iCSvision
Junior entuziast
Probabil contează si vechimea, eu am 4 ani in rețea. Totuși nemulțumirea mea vine din cauza diferențelor de acum 1-2 luni si acum si ca cine m-a contactat mi-a făcut aceași ofertă ca pe site. Asa cum am mai menționat am un abonament de o valoare maricica...oare asta nu contează?

Miha_Z
#StarMember
Normal ca si pretul abonamentului conteaza si acest lucru se reflecta in scaderea pretului telefonului. Dar ca o metoda de precautie fiind vorba de un telefon scump cer si acel avans. Poate acum 2 luni o fi fost vreo problema la calcul in magazinul on line.

iCSvision
Junior entuziast
Nu cred ca atunci au fost probleme cu magazinul online pentru ca si un operator pe chat mi-a facut aceasi oferta la momentul respectiv.

Razvan
#StarMember
M-ai facut curios, o sa intru pe site sa fac si eu o simulare de pret. Tu vrei sa faci fidelizare cu 6 luni inainte de expirarea perioadei minime contractuale? Vezi ca oferte avantajoase sunt in ultimele 3 luni si cea mai bună la expirarea perioadei minime contractuale. Vezi că la abonamentul Orange Me 25 se oferă un discount la telefon, nu il iei in rate si de aceea ti se cere acel avans. Sa faci o simulare la abonamentul Orange Me start 14/19, in magazinul online.

iCSvision
Junior entuziast
@Razvan, simularea am facut-o înainte cu 2 luni de finalizarea perioadei contractuale. Acum sunt inafara perioadei. Am mai încercat si de pe alt cont...si acelasi discount este. Nu e nimic spectaculos intre abonamentele de 19 si 25€.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Nu pot să-mi dau seama dacă s-au mărit sau nu prețurile, dar cred că e bine să ceri și o ofertă personalizată, ca să vezi cum stă treaba.

Tina
Cunoscător certificat
Si eu sunt de acord cu colegii mei. Exista diferențe intre oferta din magazin și cea personalizata. Mai cere o data, spune ca nu ești mulțumit cu aceasta oferta, negociază și dacă nici de aceasta data nu ți se oferă ceva bun, mai așteaptă. Cred ca vor apărea oferte mai bune. Toată lumea este lovită de criza. Ca sa vândă, firmele vor trebui sa se adapteze.