la 08-12-2022 10:48 AM
Buna ziua tuturor! Am observat ca de pe 11 Decembrie se mărește cu 1 euro factura, ceea ce mie drept sa spun mi se pare mult pe lângă abonamentul pe care îl dețin de 17 ani! Am sunat la ei, foarte Dezinteresați de faptul ca îs client orange de atâta timp și am zis sa îmi facă o oferta cu preț mai mic. Au zis ca nu au ceva bun și ieftin . In momentul de fata am un abonament de 8 euro. Îmi vine sa renunț și sa merg la alt operator ! Mersi
la 09-12-2022 08:20 AM
Desi sunt de acord cu tine, am cateva comentarii de facut:
Legat de Digi, tot din experienta personala (de o luna):
Comparatiile le fac direct si unde foloseam (in aceleasi conditii) ambele retele.
Si da, am pretentia ca Reteaua #1 sa fie #1 la respectarea contractelor. Daca iti faci un plan, asuma-ti-l. Nu suntem in conditii extreme (cum e Ucraina) sa modificam. Daca toate cresc, arunca un ochi la Ministerul Finantelor si vezi cum se descurca Orange (macar pe ultimii 5 ani). Nu am vazut sa fie pe pierdere. Ei spun ca li se maresc costurile. Mie mi-a crescut costul cu spatiul (rata la casa) cu 100% si cu aproximativ 50% la energie in 9 luni. La Orange s-a marit chiria cu 100% la sediile inchiriate? La energie si salarii da, sunt de acord, dar nu inteleg de ce oferi sume pe care le schimbi in mai putin de un an (in acelasi an calendaristic...).
08-12-2022 10:52 AM - editat 08-12-2022 11:00 AM
Buna Roxy,
Alegerea de a te porta la un alt operator iti apartine in totalitate. Cu toate astea, sugestia mea ar fi sa verifici inainte daca nu cumva situatia este identica si la ceilalti operatori. Pot sa-ti confirm ca la Vodafone e la fel, de exemplu. Acuma, poti sa faci o cerere de portare, si poate...poate, ai noroc sa te sune si sa-ti faca o oferta mai buna in contextul asta. DAR, pentru orice eventualitate, e bine sa-ti alegi cu grija operatorul la care te portezi. In primul rand pentru ca trebuie sa aiba suport pentru serviciile de care ai nevoie. In al doilea rand pentru acoperire. Si pentru ca exista posibilitatea destul de mare sa ai parte de acelasi "tratament" si acolo. Deci...ce vreau sa spun e ca poti sa incerci o portare, dar nu te baza pe faptul ca o sa te sune neaparat cineva de la Orange sa-ti faca o oferta mai buna. E doar o posibilitate, nu o garantie.
la 10-12-2022 12:41 PM
Sunt clienta orange Romania
la 08-12-2022 11:07 AM
Buna!
Presupunem ca abonamentul tau este in afara perioadei de contract. In acest caz, ai doua variante, ambele fara nicio taxa sau penalizsre: fie faci o cerere de retentie, fie iti schimbi operatorul.
Pentru cererea de retentie vei primi o oferta mai buna decat ce ai acum. Am avut si eu un abonament de 8 euro, dar am facut o astfel de cerere si acum am primit unul de 6 euro, cu roaming inclus.
In acest sens, trebuie sa depui o cerere de reziliere semnata si insotita de o copie dupa buletin cu mentiunea "Sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania S.A." Depui aceasta cerere la adresa rezilieri@orange.com
Peste cateva zile vei fii sunata sa te intrebe de ce doresti sa reziliezi. Le spui ca vrei o oferta mai buna. Iti vor prezenta un abonament, nu uita sa intrebi de resurse. Daca ai capacitati de negociere, poti solicita cam ce vrei tu de la noul abonament, atata timp cat nu ai pretentii nerealiste. Iti vor trimite, apoi, noul contract pe email, iar tu il vei accepta.
08-12-2022 11:11 AM - editat 08-12-2022 11:15 AM
Salut @Blue12 !
Adresa rezilieri@orange.com e doar pentru OROC, din cate stiu.
@Roxy_3, esti clienta Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)?
la 08-12-2022 12:07 PM
Posibil... Nu stiam. Atunci cred ca pentru Orange se poate din sectiunea contact:https://www.orange.ro/contact/
la 08-12-2022 12:11 PM
Nu-i bai. 🙂 Pentru asta am creat topicul asta.
la 04-03-2023 06:39 PM
Clienta orange România de 17 ani!
la 08-12-2022 12:54 PM
Daca locuiesti in oras, la DIGI ai aceleasi minute si net la 2 euro. Eu am abonament 5G la ei, 80 gb la 2euro cu 1,5 euro reducere pe 6 luni. E bomba !!!!
la 08-12-2022 02:26 PM
Am abonament de 1.5E (oferta de black friday): 12 luni (din 24) reducere 50% la abonamentele nou deschise. Am portat 3 (mai aveam unul la Digi): 4x3E=12E (3 numere vor beneficia de 50% reducere pana la anul in noiembrie, al patrulea doar 4 luni pentru ca... fidelizare).
la 08-12-2022 02:24 PM - editat ultima oară la 08-12-2022 02:28 PM de DanielaH
Eu am ales portarea pentru toate cele 3 abonamente. Cu o zi inainte de finalizarea portarii, mi s-au activat 3 abonamente de 4E fiecare (70GB, nelimitat minute si sms nationale, dar fara roaming). Daca s-ar fi uitat cineva pe oferta aia automata (nu mai spun ca a fost implementata... pe langa contract), ar fi vazut ca aveam un consum de 40% din cei 70GB (cumulat pe toate cele 3 numere), iar lipsa roamingului ar fi fost o scadere a beneficiilor abonamentului.
In conditiile in care pe site ofera Smart 15 la 7.5E (50% reducere), nu inghit scuza cu crestearea cheltuielilor.
Ce recomand: ori negociere la sange, ori portare (evident, in functie de beneficiile celorlalti operatori).
la 08-12-2022 04:16 PM
Dragi colegi,
Nu înțeleg, printre altele un lucru pe care toată lumea nu uita sa îl precizeze: vechimea în rețea. "Sunt client de 7,8,10,15...etc ani și așa mă tratează Orange"
După cum spunea cineva, eu am 36 de ani, și de 36 de ani mănânc pâine, de la brutăria care face cea mai buna pâine din oraș. Daca mâine brutăria scumpește pâinea, ce fac? Eu de 36 de ani mănânc pâine de la ei... Oare nu cumpăr tot de acolo, pt că e cea mai buna pâine din oraș?
Și eu personal sunt client Dialog și mai apoi Orange de mai bine de două decenii, și am prins chiar și "ofertele" fara minute incluse....
Dragi colegi, in contextul scumpirilor, având în vedere că și Orange trebuie să plătească niste servicii la rândul ei (începând cu salarii, că și angajații trebuie sa mănânce) era de așteptat o scumpire a abonamentelor. Cui nu-i convine, cu toată răspunderea o spun, poate sa treacă la prepay, sau la alții. Deși nu știu ce ar putea aduce mai bun alte firme concurente, elevii mei care au Digi se plang de calitatea rețelei dincolo de zidurile orașului. Până la urmă și salariile se majorează, cu mai puțin e drept, dar tocmai pentru a întâmpina aceste scumpiri.
la 08-12-2022 06:06 PM
Mi se pare ca ii cam îndreptățești pe cei de la Orange! Eu câștig exact ca acum 2-3 ani, iar toate s-au scumpit cu 20, 30, chiar și cu 50%! Adică eu trebuie sa ma descurc cu aceeași bani dar cu scumpiri tot mai mari! Hai sa nu plângem de milă "marelui" Orange, ca nu e cazul! Își vad doar propriul interes! Gândește-te la scumpirea de 2 euro/abonament, sa presupunem ca au mărit tariful la 5mil de abonamente, e vorba de 5mil de euro!!! În condițiile în care nu îți oferă beneficii suplimentare! Îmi vine sa rad când citesc mesajul "Pentru a-ți putea oferi o calitate mai buna a serviciilor noastre....". Mi se pare ca unii de aici ii cam ridica în slăvi pe cei de la Orange!
la 08-12-2022 06:06 PM
*1euro, scuze.
la 08-12-2022 06:50 PM
De acord. Scumpirile sunt nejustificate. Poate scumpeste si concurenta, dar nu e acelasi lucru. Daca scumpeste Digi nu prea va fii mare lucru, desi nu au anuntat ca vor face asta. Daca acum ai abonament de 2 euro si ti-l scumpesc la 3, nu e ca si cand ai avea abonament de 15 euro si ti-l maresc la 16. Si sincer vorbind, sunt suficiente resursele din acel abonament de 2 euro, si cam similare cu cele din abonamentele de 8 euro ale altor companii.
Totusi, raman la Orange. Nu e singurul care are semnal in zona mea, dar e cel mai ieftin. Cu Digi trebuie sa ma urc prin pomi ca sa prind semnal.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor