la 08-12-2022 10:48 AM
Buna ziua tuturor! Am observat ca de pe 11 Decembrie se mărește cu 1 euro factura, ceea ce mie drept sa spun mi se pare mult pe lângă abonamentul pe care îl dețin de 17 ani! Am sunat la ei, foarte Dezinteresați de faptul ca îs client orange de atâta timp și am zis sa îmi facă o oferta cu preț mai mic. Au zis ca nu au ceva bun și ieftin . In momentul de fata am un abonament de 8 euro. Îmi vine sa renunț și sa merg la alt operator ! Mersi
la 09-12-2022 08:20 AM
Desi sunt de acord cu tine, am cateva comentarii de facut:
Legat de Digi, tot din experienta personala (de o luna):
Comparatiile le fac direct si unde foloseam (in aceleasi conditii) ambele retele.
Si da, am pretentia ca Reteaua #1 sa fie #1 la respectarea contractelor. Daca iti faci un plan, asuma-ti-l. Nu suntem in conditii extreme (cum e Ucraina) sa modificam. Daca toate cresc, arunca un ochi la Ministerul Finantelor si vezi cum se descurca Orange (macar pe ultimii 5 ani). Nu am vazut sa fie pe pierdere. Ei spun ca li se maresc costurile. Mie mi-a crescut costul cu spatiul (rata la casa) cu 100% si cu aproximativ 50% la energie in 9 luni. La Orange s-a marit chiria cu 100% la sediile inchiriate? La energie si salarii da, sunt de acord, dar nu inteleg de ce oferi sume pe care le schimbi in mai putin de un an (in acelasi an calendaristic...).
la 08-12-2022 10:30 PM
Corect
la 08-12-2022 06:47 PM
@teacher_: Când ai modele de business că se poate obține profit fără să șuntezi încrederea clienților repetitiv cel puțin la 2 ani sau mai des; când mănânci aceiași "pâine" ani la rând, decenii chiar, doar pentru simplul fapt că e parte din tine, și e cu aluat din grâul cunoscut, că te-a ajutat să ajungi și să depășești obstacole în viață, dar subit această cultură ruginește știrbindu-ți încrederea și căpătând un gust amar departe de aroma "ca la mama acasă"; când gustul croasantului cu care te-ai maturizat și fără de care nu-ți puteai închipui nici măcar o zi, nici măcar o masă cu el lipsă și pe care-l știai de mic devine un simplu corn cu grăsimi vegetale,.... ajungi să te gândești simplu schimbând formularea "era o vreme când...." cu o alta: "dar totuși până când...?". Asemeni unei iubiri la prima vedere, mesajul meu a fost simplu: "Adio, deși încă rămân cu tine!". De ce? Pentru că am cunoscut "brutăria", deși mămăliga e mai sănătoasă.
Este fără supărare, dar nici cu osanale celor care, asemeni bugetarilor, nu știu să-și crească profitul prin reducerea cheltuielilor ci DOAR prin creșterea veniturilor încasate.
la 09-12-2022 08:20 AM
Desi sunt de acord cu tine, am cateva comentarii de facut:
Legat de Digi, tot din experienta personala (de o luna):
Comparatiile le fac direct si unde foloseam (in aceleasi conditii) ambele retele.
Si da, am pretentia ca Reteaua #1 sa fie #1 la respectarea contractelor. Daca iti faci un plan, asuma-ti-l. Nu suntem in conditii extreme (cum e Ucraina) sa modificam. Daca toate cresc, arunca un ochi la Ministerul Finantelor si vezi cum se descurca Orange (macar pe ultimii 5 ani). Nu am vazut sa fie pe pierdere. Ei spun ca li se maresc costurile. Mie mi-a crescut costul cu spatiul (rata la casa) cu 100% si cu aproximativ 50% la energie in 9 luni. La Orange s-a marit chiria cu 100% la sediile inchiriate? La energie si salarii da, sunt de acord, dar nu inteleg de ce oferi sume pe care le schimbi in mai putin de un an (in acelasi an calendaristic...).
la 08-12-2022 05:55 PM
Foarte corect subliniat, @Teacher!
Nici eu nu sunt adeptul scumpirilor, dar astea oricum vin la toate și nu ne întreabă nimeni dacă suntem de acord cu ele sau nu. Din păcate, nu cred să se oprească aici și sunt curios ce vor face cei care se mută la concurență, dacă și acolo vor păți la fel! Eu sunt convins că e inevitabil să se întâmple, pentru că operatorii telecom nu sunt societăți caritabile!
la 08-12-2022 10:37 PM
Am uitat sa Menționez faptul ca pe lângă ideea de a scumpi cu 1 euro le factura , la care am aflat ulterior de la o colega de servici, când iam întrebat , ca și cum eram obligată sa plătesc fără sa fiu anunțată, nu mai zic ca era scris și mărunt pe factura! Când m-au sunat sa îmi facă o oferta, îmi mai puneau ei încă 1 euro la factura și îmi dadea și roaming și au pulsat pe faptul ca cică consum 24 de Giga pe luna și ca sunt in creștere, eu mirata le-am zis ca nu am cum. Am ajuns acasă și când m-am uitat pe ultimele facturi plus pe cea in curs pana sa mi se factureze factura, nici măcar 11 Giga nu consumasem . In concluzie umbla și cu minciuni. Eu nu vb de Telecom , dar oricum nici sa fiu tratată ca și cum ,:”neah , ca ești la noi ca te duci la altul, tot acolo ieși”.
Multumesc tuturor pentru răspunsuri.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor