16-01-2025 06:38 PM - editat 16-01-2025 07:06 PM
Am fost sunat de cineva de la Orange la sfârșitul lui noiembrie cu o ofertă. Dacă prelungesc trei numere, primesc internet și cablu TV gratis pe durata contractuală și reduceri la prețurile de abonament pentru fiecare număr. Am acceptat, iar ziua următoare s-a instalat internetul. Totuși, în decembrie, în factură au apărut 12, respectiv 16 lei pentru internet și cablu (am întrebat de trei ori dacă sigur este gratis). L-am sunat pe respectivul reprezentant și i-am explicat situația. Mi-a zis că va trimite o sesizare și că se va recalcula la următoarea factură.
A venit factura nouă, dar nu s-a recalculat nimic, abonamentele nu au fost reduse, iar la internet și cablu apar în continuare aceleași sume. L-am sunat din nou luna aceasta și mi-a spus că probabil este o eroare în sistem. Am o senzație că își bate joc de mine. Ce e de făcut?
la 16-01-2025 07:45 PM
Buna seara/ziua,
Inteleg situatia pe care o intampinati in perioada aceasta, asa ca eu va recomand sa trimiteti o sesizare pe baza formularului online, la sectiunea "Trimite-ne un mesaj" unde mentionati detaliat situatia, urmand ca un agent de la departamentul abilitat sa va ajute cu verificarile si cu o solutie la sesizarea dumneavoastra.
Sper ca v-am ajutat cu aceste informatii si va doresc o seara/zi placuta!
Gabubu
la 17-01-2025 12:07 PM
Am trimis deja ieri, unde am explicat in detaliu situatia.
la 16-01-2025 07:45 PM
Va certați cu ei. Conform legii este o ilegalitate. Sunt în aceeași situație, am sunat direct deoarece cu cine am încheiat contractul ma mințit grav și m am trezit cu factura de 190 RON de la suma de 140 maxim cât îmi spusese
16-01-2025 07:57 PM - editat 16-01-2025 07:58 PM
Nu îți da nimeni nimic gratis, numai fi naiv și crede tot ce zic angajații, spun orice numai sa faci contract. Altă dată cere contractul și abia după ce îl citești accepți oferta
la 16-01-2025 08:06 PM
Nu sunt naiv, dar dacă l-am întrebat de trei ori, în ocazii diferite, dacă este sigur gratuit, și mi-a confirmat de fiecare dată, am considerat că pot avea încredere. Întotdeauna pornesc de la ideea că pot exista intenții înșelătoare, tocmai de aceea l-am întrebat de mai multe ori pentru a fi totul clar. M-am gândit, totuși, că nu este vorba de un samsar, ci de un angajat Orange.
la 16-01-2025 08:27 PM
Ce scrie in contract? Nu conteaza ce ti-a comunicat verbal, ci ce scrie in contract. Oricum, 12 si 16 lei mi se pare aproape gratis. Ce scrie in factura in dreptul acestor sume, ce reprezinta exact?
la 16-01-2025 08:37 PM
A fost vorba cã fiecare abonament va fi redus, impreunã cu oferta de internet si cablu tv. Cel de 5.5 euro si cel de 15 euro vor fi reduse cu cate 2 euro, iar cel de 17 euro cu 6 eiro. In factura pe.partea stanga scrie abonament fibra 500, mai jos ab tv prin cablu esential.
la 16-01-2025 09:05 PM
Si sa inteleg ca nu ai primit un contract scris? Nu e firesc! Neaparat sa-i ceri contractul, fie si pe email!
la 16-01-2025 08:12 PM
Salutare!
Trebuia să ceri trimiterea pe email a contractului, pe care îl descărcai , îl citeai și îți dădeai sau nu acceptul. Eu așa am făcut de fiecare dată. Din păcate, alte metode nu prea sunt recomandate, pentru că pot apărea situații destul de neplăcute pe care le creează unii angajați/ agenți zeloși. Știu că este neplăcut, dar trebuie mult mai multă atenție , pentru că unii semeni de-ai noștri sunt dispuși să recurgă la tot felul de metode pentru a-și atinge targetul.
Poți reclama din secțiunea Contact ,dar nu știu ce se poate face fără vreo dovadă concludentă! Dacă ai ceva scris, atunci va fi mult mai simplu și te sfătuiesc să le trimiți dovezi.
Baftă multă!
16-01-2025 08:17 PM - editat 16-01-2025 08:18 PM
Totul a fost făcut prin telefon. Nicio problemă, am fost foarte înțelegător și respectuos cu acel domn, dar mâine îl sun din nou și, poate, voi fi mai puțin înțelegător și poate îi voi face și o vizită in viitorul apropiat. Nu o să mă las.
16-01-2025 08:55 PM - editat 16-01-2025 08:59 PM
Prin telefon se cere trimiterea ofertei pe email, exact cum am povestit mai sus. Gratis era prea tare să primești ceva, îți dai seama! Oricum e foarte bună ofertă, dar tu știi! Gratis sunt convins că nu ai cum să primești și e greu de dovedit că puteai primi așa ceva, dacă nu ai nimic în acest sens.
Baftă multă!
la 16-01-2025 08:15 PM
In urma acceptării telefonice, nu ai primit nici document/oferta?
Ofertele ar fi trebuit să apară în contul my Orange
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/documente
Trebuia să cereți oferta in scris pentru a o studia, iar ulterior sa o acceptați.
la 16-01-2025 08:17 PM
Salutare!
Prima recomandare: cere înregistrarea prin care ți-ai dat acordul plus contractul. Dacă e ceva în neregulă, ai punct de plecare.
Noi punem în balanță ce ne spui tu cu ce presupunem ca s-a întâmplat. Evident, prezumția de nevinovăție se aplică din start, dar contractul primează.
la 16-01-2025 08:43 PM
Nu am niciun motiv să mint, mai ales că nici nu aveam nevoie de internet sau cablu. Dar mi-a spus că nu mă va costa absolut nimic și că doar așa voi putea beneficia de reducerile la abonamentul de telefon, dacă accept această ofertă.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor