anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Numărul meu orange este blocat în rețeaua Telekom

alinasoaita
Începător

Bună.

am o problemă cu nr meu de abonament Orange. Nu mă poate suna nimeni din rețeaua Telekom.
Este a nu știu câtă oara anul asta și problema este următoarea: sunt sunată din rețeaua Telekom și automat intra ton de "ocupat", nu se duce nici in mesagerie. Nu primesc sms ca am pierdut vreun apel de la nr de Telekom. Daca sun pe numarul ce nu m-a putut contacta, conexiunea se face instant, putem vorbi sau pot trimite mesaje. Lucrul asta s-a intamplat cu multe persoane diferite ce doreau sa ma sune. Ultima data am pus cartela in alt telefon, se intampla acelasi lucru, deci nu este din cauza telefonului.

Problema asta o am de cativa ani, dar acum deja ma deranjeaza la maxim. Sunt sunată de curieri și îmi returnează coletele ca nu mă pot suna.

Mai nou mi-am depus cv-uri și nu poate să mă sune.

Deja este frustrant.

Oare unde este problema?

Mulțumesc mult!

1 Soluţie acceptată‚

Bună ziua.

daaaaa s-a rezolvat ❤️

mi-au comunicat ca a fost blocat in Telekom nr, figura tot in Telekom nu in orange

cei de la Telekom nu au facut actualizarea cand m-am portat la orange

va multumesc mult tuturor☺️

Vizualizare soluţie în postul original

37 Răspunsuri 37

Ah, mi-a scapat acel detaliu. Da, in cazul asta, pare o problema pe cont.

Client Orange

alinasoaita
Începător

Am încercat să văd dacă e blocat din contul orange, dar nu apare nimic ca și blocat.

 

Jay
Campion certificat

Salut!

Ai încercat sa verifici dacă ai activa vreo redirecționare ?

Nu știu dacă ajuta, dar știu ca exista un cod pentru anulare orice redirecționare, și nici nu cere cine știe ce efort sa încerci.

Codul este ##002# și tasta de apel/ok.

Poți forma codul și dacă nu știi sa ai vreo redirecționare, nu-ti face nimic rău.. 

Eu l-am format acum si mi-a afisat mesajul asta..

Jay_0-1719890441799.png

Înainte am format de curiozitate codul asta *# 61# si tasta de apel, sa verific doar și mi-a afișat ce se vede in captura asta.

Jay_0-1719889973159.png

Informații despre anulare redirectionari gasesti in acest link 

https://mobile.telekom.ro/asistenta/servicii-setari/redirectionare-apel/

 

Am realizat ambii pași.

IMG_5402.png

IMG_5403.png

Iar pt anularea tuturor restricțiilor mi-a apărut așa

IMG_5404.png

IMG_5405.png

O să rog pe cineva care are Telekom să mă sune să văd dacă a funcționat.

multumesc. 

DanielaH
Moderator

@alinasoaita, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am sunat la orange și am vorbit cu o doamnă.

I-am zis care e situația și mi-a recomandat să merg să îmi schimb cartela într-un orange.

Sper să ajung azi sau cel târziu mâine și revin cu un răspuns.

M-as mira sa rezolve problema. Vezi sa nu te intorci cu (inca) un abonament. 

Client Orange

Cu siguranță nu vreau un alt abonament 😂

Atentie la ce semnezi. 🙂 Sper sa fie ok si sa se rezolve asa. Cu toate ca sunt sceptic. Problema nu pare sa aiba niciun fel de legatura cu SIM-ul. Dar....binenteles, se poate incerca. Nu te costa nimic.

Client Orange

Mulțumim pentru confirmare. Te așteptăm să revii cu vești bune.

Revin cu vești proaste.

am schimbat cartela de dimineață și nimic, aceeași problema

am sunat iar la 300 și am luat legatura cu un operator, dar el zice ca e totul în regulă la cont.

deja mă enervează situația și mă bate gândul să vă fac recalamatii!!!

Îmi pare rău.

Putem ruga și noi colegii de la departamentul tehnic să verifice situația. Trimite-ne, te rog, numărul de telefon în mesaj privat.

Trebuie "curățat" contul /profilul de la Telekom.

Este responsabilitatea Orange de rezolva problema nu a clientului.

Abonamentul este plătit către Orange și există un contract.

Colegii ne-au spus că situația a fost remediată. Ne poți confirma că este totul în regulă?