anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reușesc sa activez un sim la care am abonament

Patrunca
Junior

Bună seara.

As dori sa activez un sim la care am abonament dar din păcate nu reușesc.Am schimbat de curând simul deoarece nu se mai conecta la retea,ulterior am primit noul SIM pe care nu reușesc să îl activez ,nu se conectează la retea.Multumesc frumos pt orice sfat

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Este vorba despre un SIM pentru voce sau pentru date mobile ? Acel SIM este configurat sau este unul blank ( fără nimic pe el)?

Dacă este ultima variantă, ai detalii despre cum să faci aici:

 

https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartel-sim-primit-n-urma-achiziiei-unui-telefon-97

Baftă! 

Bună seara,

Am incercat și varianta postată de dumneavoastră și nici un rezultat ,ba de fapt unul blocare pt 24 de ore 🤦 îmi cere să introduc seria SIM  de la cartela vechie dar doar pt schimbare😡

Poti suna la 300 sau 0374 300 300 de pe un alt telefon, sau poti lua legatura cu cineva pe chat-ul Djingo (maine dimineata eventual) si ceri sa-ti activeze SIM-ul nou.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Eu îmi cer scuze, dar am încercat să ajut, nu să îti creez probleme în plus! Atunci nu ai alte soluții, decât să îi contactezi telefonic sau să mergi la un magazin.

Succes!

DanielaH
Moderator

@Patrunca SIM-ul nou îl ai dintr-un magazin Orange? Cum ai încercat să activezi noul SIM? Nu s-a făcut schimbarea în shop?