la 04-10-2022 08:30 PM - editat ultima oară la 05-10-2022 09:47 AM de DanielaH
Bună seara.
As dori sa activez un sim la care am abonament dar din păcate nu reușesc.Am schimbat de curând simul deoarece nu se mai conecta la retea,ulterior am primit noul SIM pe care nu reușesc să îl activez ,nu se conectează la retea.Multumesc frumos pt orice sfat
04-10-2022 09:17 PM - editat 04-10-2022 09:20 PM
Salutare!
Este vorba despre un SIM pentru voce sau pentru date mobile ? Acel SIM este configurat sau este unul blank ( fără nimic pe el)?
Dacă este ultima variantă, ai detalii despre cum să faci aici:
https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartel-sim-primit-n-urma-achiziiei-unui-telefon-97
Baftă!
la 04-10-2022 10:13 PM
Bună seara,
Am incercat și varianta postată de dumneavoastră și nici un rezultat ,ba de fapt unul blocare pt 24 de ore 🤦 îmi cere să introduc seria SIM de la cartela vechie dar doar pt schimbare😡
la 04-10-2022 11:59 PM
Poti suna la 300 sau 0374 300 300 de pe un alt telefon, sau poti lua legatura cu cineva pe chat-ul Djingo (maine dimineata eventual) si ceri sa-ti activeze SIM-ul nou.
la 05-10-2022 06:50 AM
Eu îmi cer scuze, dar am încercat să ajut, nu să îti creez probleme în plus! Atunci nu ai alte soluții, decât să îi contactezi telefonic sau să mergi la un magazin.
Succes!
la 05-10-2022 12:01 PM
@Patrunca SIM-ul nou îl ai dintr-un magazin Orange? Cum ai încercat să activezi noul SIM? Nu s-a făcut schimbarea în shop?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor