anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu primesc sms-ul la trecerea la abonament

Artemis_1303
Începător

Neata!

In aceasta dimineata in jurul 8 am incercat sa cumpar un abonament. Dupa ce am ales abonamentul a aparut un pas de confirmare in care mi se trimitea un cod prin sms. Am asteptat cateva minute, timp in care nu am primit niciun sms. Am selectat optiunea de a fi retrimis acel cod insa la fel. Dupa ceva timp am primit notificarea ca "nu poti merge mai departe. Te rugam sa incerci in 24 ore".

Screenshot 2025-01-07 082257.jpg

Am luat legatura cu Orange support unde am descris problema iar "solutia" a fost.. sa incerc din nou maine.

Fara nicio explicatie vizavi de motivul pentru care nu am primit sms-ul. M-as fi asteptat minim la un "ne cerem scuze, deblocam acel timeout de 24 ore si va rugam sa incercati din nou ACUM".

Care ar fi rolul celor de la suport mai exact? Nu afli ce s-a intamplat, nu te pot ajuta.

Si cum de nu poti trece usor la abonament, acest holy grail al tuturor firmelor de telefonie? Din contra, incheierea unui abonament ar tebui sa fie cea mai stupid de simpla chestie pe care o poti face. Poate ar trebui sa vad si ofertele altora..

5 Răspunsuri 5

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Atunci când soliciți in mod repetat trimiterea unui SMS  (într-un interval scurt de timp) este normal să îți apară un astfel de mesaj.

Probabil a fost o eroare, același lucru l-am pățit când am dorit să recuperez adresa de email yahoo.

Poți încerca mâine și dacă nu funcționează ia legătura cu ei pentru a găsi o solutie.

Daca te grăbești poți încerca și într-un Orange shop (posibil sa aibe aceași oferta disponibila).

 

DanielaH
Moderator

@Artemis_1303, s-a rezolvat situația?

nu si nici nu m-a mai contactat nimeni de atunci. am revenit eu azi la suport dar e fix aceeasi situatie

Mulțumesc pentru răspuns. Îmi pare rău că nu s-a rezolvat încă. Recomandarea noastră este să aștepți să fi apelat de colegii de la ofertare. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.

Artemis_1303
Începător

Astazi am incercat din nou trecerea la abonament, aceeasi problema. Fara sa mai insist cu acele retrimiteri ca ultima data, am contactat suportul Orange si am primit urmatorul raspuns:

Artemis_1303_0-1737014378364.png

Asadar, nu se cunoaste cauza. Am primit nr de inregistrare 237109456.