anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot folosi un abonament

Radmy
Începător
Unul din abonamente nu-l pot folosi
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Ai varianta să le scrii prin Chat Djingo, din secțiunea Contact a site-ului Orange, la adresa serviciul.clienti@orange.ro, să suni la 300. Poate fi o problemă tehnică sau de altă natură, pe care o pot rezolva din calculatoarele lor, dacă nu sunt probleme la tine, cum ar fi: - lipsa semnalului; - telefon defect; - SIM defect; - nu s-a înregistrat plata facturii la timp; - eroare în sistemul lor, etc. Baftă

Pololică
#StarMember
Vio, dacă nu plătește factura, toate numerele aferente abonamentului se suspenda. Din ce înțeleg, varianta asta pica deoarece are cel puțin doua ("unul din abonamente nu merge"). În rest, oricare varianta s-ar încadra în problema.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Da, acolo e corect. Exclusă varianta respectivă. Am modificat! Mulțumesc!

DanielaH
Moderator
@Radmy, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre abonamentul tău.