la 26-12-2022 11:08 AM - editat ultima oară la 28-12-2022 09:35 AM de DanielaH
Buna ziua,
ma confrunt cu următoarea problema: am un telefon iPhone 13 actualizat cu ultima versiune iOS 16.2, spațiu pe Cloud dar nu pot face backup pe whatsapp. Îmi apare doar mesajul “se pregătește”.
am făcut revenire la setările din fabrica, tot ce a fost necesar dar tot nu funcționează
ce e de făcut?
la 20-01-2023 01:33 PM
PROBLEMA REZOLVATA !!!!
UPDATE APLICATIE ! (intra aplicatie din magazin si updte. functioneaza - eu aveam aceeasi pb)
la 31-12-2022 10:10 AM
Salut!
Ai incercat sa faci backup direct din iCloud dupa cum e mentionat mai sus?
la 31-12-2022 10:13 AM
Am făcut. Merge prima oară
31-12-2022 10:15 AM - editat 31-12-2022 10:24 AM
Ok... Si nu e ok? Nu inteleg. Cum adica "prima oara"? ce se intampla dupa aceea?
la 31-12-2022 10:25 AM
După aceea nu mai merge, continua sa se pregătească
la 31-12-2022 10:27 AM
Cu backup facut direct din iCloud?
la 31-12-2022 10:30 AM
Da
la 31-12-2022 10:35 AM
Cand incerci sa faci backup direct din iCloud, iti ramane in procesare?
Poate nu m-am exprimat eu corect. Solutia la problema asta este efectuarea acelui backup direct din iCloud. Nu din aplicatie. Problema este cu aplicatia in sine. Deci daca nu cumva ramane suspendat si cand faci backup normal de iCloud (din afara aplicatiei), atunci asta e solutia.
la 31-12-2022 10:36 AM
Merge din iCloud. Dar nu înțeleg ce s-a întâmplat de mai funcționează din aplicație? Pana de curând mergea
31-12-2022 10:38 AM - editat 31-12-2022 10:39 AM
Aplicatia are un bug. Foarte multa lume se plange de asta. Pana cand nu se rezolva pe partea WhatsApp, nu o sa mearga. Cum am zis, solutia in cazul asta este backup direct din iCloud.
la 31-12-2022 10:41 AM
Ok. Mulțumesc pt soluție.
nu ii mai fac nimic
la 31-12-2022 10:44 AM
Pai nu prea ai ce sa-i faci. 🙂 Problema nu se poate remedia de pe partea ta. Trebuie rezolvata problema de catre cei de la WhatsApp. E aplicatia lor. Asta e doar o metoda alternativa ca sa poti sa faci backup pana atunci. 🙂 Odata ce se va remedia problema, vei putea face backup de oriunde.
la 31-12-2022 10:37 AM
Da, acum este in proces. Vedem cum se va incheia.
la 31-12-2022 10:12 AM
Nu, in continuare ma confrunt cu aceeași situație.
la 31-12-2022 10:43 AM
Pana se rezolva rin aplicatie. Facem din icloud. Important sa nu pierdem datele.
31-12-2022 10:47 AM - editat 31-12-2022 10:48 AM
Exact! 🙂 Asta e toata ideea. Sa poti face totusi backup, in caz ca ai nevoie. Datele nu se pierd, atata timp cat nu dai resetare la telefon sau ceva. Sunt oricum stocate local, pe telefon. Dar binenteles ca e bine sa ai si un backup online, motiv pentru care am propus solutia acelui backup direct din iCloud.
Buun. Deci e ok. Ma bucur ca functioneaza! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor