anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nerespectarea contractului

Paintings_Mario
Junior entuziast
Din contractul cu Orange pe care l-au incalcat:
2.2 Noua perioadă minimă contractuală mentionata in tabelul de la Art. 1 începe de la data incheierii prezentului act aditional.
2.3 Înlocuirea planului tarifar si a optiunilor aferente pentru fiecare numar în perioada contractuală menţionata în Art 1 cu un
alt plan tarifar sau optiune inferioare ca valoare nu este permisă.
3.1. În cazul incetarii Contractului, la solicitarea Clientului sau din cauze imputabile acestuia, Clientul persoana fizica va plăti.
-Art. 5. Diverse
5.1. Clientul este de acord ca orice notificari sau alt tip de corespondenta referitoare la contractele de abonament aferente
codului de abonat 0137424651 sa ii fie comunicate pe adresa de email. In cazul in care Clientul intentioneaza sa isi schimbe
adresa de e-mail, va notifica imediat Orange Romania S.A. noua adresa. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, orice
notificari sau corespondenta transmise la adresa mai sus cunoscuta de Orange Romania vor fi considerate valabil efectuate.
2 Răspunsuri 2

Pololică
#StarMember

Avem niste articole din contract, din care reiese (raportat la Art 1):

  • o perioada minima (Art 2.2)
  • interzicerea modificari cu un pret mai mic pe perioada minima (Art 2.3)
  • daca clientul este de vina (reziliere in perioada minima contractuala, neplata sau abuz), va plati despagubiri (Art 3.1)
  • notificarile vin pe mail (Art 5.1) sau conform cu cererea ulterioara a abonatului

Bun. Mai departe, cum reiese faptul ca avem un contract incalcat si cine a facut-o? Daca vorbim de factura prin care abonamentul a fost modificat (cresterea cu 1E pentru fiecare serviciu utilizat), teoretic ar fi trebuit sa se primeasca mail cum ca s-a emis factura. Daca factura nu s-a citit, evit sa ma pronunt. In caz de proces, nu imi dau cu parerea cine castiga: poate fi clientul (cu demonstrarea ca a fost rea-credinta), poate fi Orange (a trimis notificare in factura prin mail).

Sigur fiecare isi trage jarul la turta lui sau ceva gen alba-neagra, eu spun doar atat NU este corect ceea ce face Orange, nu e vorba de 6 lei care nu e o suma este vorba de atitudinea pe care o au fata de clienti,se putea mari abonamentul prin alte metode nu huidumeste, prin metode ascunse.