la 20-01-2023 02:06 PM
la 20-01-2023 03:58 PM
Avem niste articole din contract, din care reiese (raportat la Art 1):
Bun. Mai departe, cum reiese faptul ca avem un contract incalcat si cine a facut-o? Daca vorbim de factura prin care abonamentul a fost modificat (cresterea cu 1E pentru fiecare serviciu utilizat), teoretic ar fi trebuit sa se primeasca mail cum ca s-a emis factura. Daca factura nu s-a citit, evit sa ma pronunt. In caz de proces, nu imi dau cu parerea cine castiga: poate fi clientul (cu demonstrarea ca a fost rea-credinta), poate fi Orange (a trimis notificare in factura prin mail).
la 20-01-2023 10:23 PM
Sigur fiecare isi trage jarul la turta lui sau ceva gen alba-neagra, eu spun doar atat NU este corect ceea ce face Orange, nu e vorba de 6 lei care nu e o suma este vorba de atitudinea pe care o au fata de clienti,se putea mari abonamentul prin alte metode nu huidumeste, prin metode ascunse.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor