la 26-12-2022 11:08 AM - editat ultima oară la 28-12-2022 09:35 AM de DanielaH
Buna ziua,
ma confrunt cu următoarea problema: am un telefon iPhone 13 actualizat cu ultima versiune iOS 16.2, spațiu pe Cloud dar nu pot face backup pe whatsapp. Îmi apare doar mesajul “se pregătește”.
am făcut revenire la setările din fabrica, tot ce a fost necesar dar tot nu funcționează
ce e de făcut?
la 20-01-2023 01:33 PM
PROBLEMA REZOLVATA !!!!
UPDATE APLICATIE ! (intra aplicatie din magazin si updte. functioneaza - eu aveam aceeasi pb)
la 26-12-2022 01:14 PM
Hello,
Ai 730MB de urcat prin date mobile, iar semnalul nu pare extraordinar. Incearca te rog pe WiFi.
la 26-12-2022 01:16 PM
la 26-12-2022 01:19 PM
Ok, da-i un pic de timp. Are ceva de urcat.
la 26-12-2022 02:11 PM
@Teodora88: Datele de configurare ale contului de cloud nu sunt configurate, motiv pentru care conectarea este în stand by, iar operația de backup nu se finalizează. Îți recomand să verifici contul la cloud, sau schimbă cloudul cu cel de gmail în locul unui Microsoft drive. Succes.
la 26-12-2022 02:58 PM
iCloud este pe o adresa de gmail făcut.
la 26-12-2022 04:44 PM
@Teodora88: Eu am înțeles, însă îți recomandam să folosești cloud-ul de la Google Drive, în locul ”One Drive”-ului celui de la Microsoft, chiar dacă ai contul făcut cu aceiași adresă de email. E posibil ca anumite date de configurare la OneDrive să nu fie ok. Verifică-le să te asiguri că sunt ok ca acces / funcționare.
la 26-12-2022 10:04 PM
Pentru backup folosesc iCloud
26-12-2022 10:16 PM - editat 26-12-2022 10:17 PM
@Teodora88: Am crezut că este ”OneDrive-ul” celor de la Microsoft întrucât are aceiași pictogramă cu iCloud-ul celor de la Apple. Ideea este că sunt soluții de stocare. Important este să fie funcționale. Așadar, verifică și asigură-te că ICloud-ul celor de la Apple e accesibil și funcțional, cu suficient spațiu și cu permisiuni neblocate de acces pentru Whatsapp în privința stocării/salvării/accesării iCloud-ului. Așa cum alte aplicații pot accesa iCloud, la fel și whatapp trebuie și poate să acceseze drive-ul. Verifică CONFIGURĂRILE de acces ale contului de iCloud din Whatsapp. Succes.
la 18-01-2023 08:04 AM
aceeasi problema o intampin si eu la iph 13/16.02. Nu am gasit solutia
la 26-12-2022 01:10 PM
Continua sa îmi apara acest mesaj
la 29-12-2022 08:14 PM
Buna seara,
am un iPhone 13, iOS 16.2, pe care nu pot face backup la whatsup.
primesc mesajul “se pregătește” fără nimic altceva.
ce opțiuni am de remediere?
multumesc!
29-12-2022 08:51 PM - editat 29-12-2022 08:53 PM
Buna Teodora,
Incearca sa faci backup din Settings > Apple ID (click pe nume) > iCloud > iCloud Backup > Back Up Now.
Daca aplicatia este bifata in Settings > Apple ID (click pe nume) > iCloud > Apps using iCloud (si ar trebui sa fie; daca nu este, bifeaza WhatsApp de aici), tot ce trebuie sa faci este un backup de iCloud normal. Nu e nevoie sa folosesti functia Backup din interiorul aplicatiei WhatsApp.
Se pare ca aplicatia WhatsApp are niste probleme, si acel backup nu se finalizeza pentru anumiti useri. Cu toate astea, ar trebui sa mearga foarte bine direct din iCloud.
Mult succes!
la 29-12-2022 08:54 PM
Buna,
Cum a zis si arsradu, ar trebui sa faci backup din icloud. Am gasit aici ceva informatii utile si niste pasi care sper sa te ajute:
https://www.iphonetricks.org/whatsapp-backup-not-working-stuck-ios-16-2/
la 29-12-2022 11:05 PM
@Teodora88: Dublarea topicului nu rezolvă problema. Să înțeleg că soluția oferită (aleasă) nu te-a ajutat. Posibil o reinstalare a aplicației Whatsapp să restabilească drepturile/cerințele de acces la iCloud pentru aplicație.
la 31-12-2022 10:06 AM
buna Teodora, ai reusit pana la urma? Exact acceasi problema o am si eu, innebunesc. Am incercat prin toate modalitatile si nimic (sters aplicatie, sters back up, iesire din cont icloud nimic).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor