anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

noul abonament 15 smart plus nu s-a activat

marian09021986
Începător

buna seara. am achizionat un telefon reconditionat cu un abonament smart 15 plus pe 5 aprilie, si pe 20 aprilie am sunat pentru activarea cartelei, si nici pana acum nu s-a activat cartela, am fost si la un orange shop si nu au avut cu ce sa ma ajute la acea problema. am sunat la 300 si am vorbit cu un operator orange si imi spun ca este o eroare la noile abonamente facute online. as dori remedirea problemei. multumesc.

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău, dar aici suntem în mare parte tot clienți, că și tine. Trebuie să le scrii celor de la Orange prin intermediul Chat Djingo sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

 Baftă multă!

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@marian09021986: Bun venit în Comunitate. Activarea SIMului nu se face de pe-o zi pe alta (3-4 zile), și ține cont că e vorba de zile lucrătoare. Revino cu un apel la Serviciul clienți  (apel 300) sau prin chat Djingo. Numai bine. 

DanielaH
Moderator

@marian09021986, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Nu. Am sunat și ieri,și azi la fel 

blu
Junior entuziast

Si la mine cam la fel, am migrat de la prepay la Smart 15 online si nici un serviciu (415, *100# ...) nu e "disponibil momentan", tot repeta "incercati mai tarziu". De asemenenea, nu pot deschide un cont online pentru numarul migrat deja, SMS de validare nu vine niciodata. Credeam ca numai cei de la comercial au probleme, dar se pare ca si tehnic i-a luat "dingo"...

blu
Junior entuziast

Acum functioneaza 415, dar nr tot nu pot sa adaug in cont pentru administrare, cainele Dingo nu functioneaza, probabil nu e hranit suficient, ma gandesc sa trec la Digi deja.