anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nou contract fara aprobarea mea

Papadie
Începător
Buna ziua, azi am fost sunata si mi s-a oferit un contract si un telefon. Nu am acceptat si totusi s-a modificat contractul de parca mi-as fi dat acordul. Incerc sa sun la 300 dar e doar robotul (am vorbit pe robot). Am primit mesaj ca comanda e in desfasurare, dar doresc sa anulez. Am scris o solicitare, dar nu am primit raspuns. Mi teama ca trec cele 14 zile in care pot sa reziliez contractul. Ce mai pot face pentru a nu prelungi contractul in aceste conditii? Multumesc anticipat.
3 Răspunsuri 3

Razvan
#StarMember
Salutare! Scrie în chatul din My Orange sau mail la serviciu.clienti@orange.com.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Contactezi Serviciul Clienți prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact a My Orange și spui că nu dorești abonamentul și returnezi telefonul. Sunt convins că rezolvi. Și mai indicat este chiar prin email, la adresa serviciul.clienti@orange.ro și ai și dovada că ai refuzat în termenul legal. Succes!

DanielaH
Moderator
@Papadie, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?