Daca numarul nu mai e in reteaua Orange, nu are de ce sa mai apara in My Orange (presupun ca vorbim de My Orange, nu?). Pentru un cont My Orange, ai nevoie de un numar de telefon in reteaua Orange. Nu prea inteleg ce anume te astepti sa se intample in momentul asta.
Detaliile de pe ultima factura presupun ca le poti cere, dupa ce se emite factura, sunand la 0374 300 300 (adica serviciul de Relatii Clienti 300, varianta accesibila de oriunde). Saau, presupun ca se poate si mergand intr-un Orange Shop. Asta daca nu iti e trimisa, ca de obicei, pe mail.
Daca portarea s-a facut cu succes, nu mai ai ce penalizari sa ai pentru ca numarul respectiv nu mai are un abonament Orange asociat. Asta daca nu le aveai cumva de dinainte. Din punctul asta de vedere, cred ca poti sa stai linistit(a). Recomandarea mea in cazul asta ar fi sa faci cererea de portare cu suficient timp inainte de data scadenta a facturii. Astfel incat sa nu te trezesti ca ajungi cu factura neachitata in ziua portarii. N-ar trebui sa afecteze cu nimic portarea in sine, dar e mai bine asa, zic eu.
Pentru alte informatii si pentru a verifica daca ai toate socotelile incheiate cu Orange, din nou, iti recomand un apel la numarul de mai sus, sau un drum intr-un Orange Shop.
Client Orange