Deși am avut alt topic ...se pare ca nu se updateaza. Problema mea se află aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2380965-lipsa-simulare-rate-telefon Am trimis si mail acum 5-6 zile la serviciu clienți...degeaba, nu a răspuns nimeni. Client in retea din 2016 cu abonament de 31€. Observ că ofertele cu adevărat pentru fidelizarea abonaților vechi chiar nu există. Mai nou nici nu pot simula rate online. In orange shop am fost si nu mi s-a părut ok oferta primită, oferta mult mai slabă decat am avut acum 3 ani când am schimbat ultima data abonamentul. Cum e posibil asa ceva? Oare la o asemenea companie ca Orange problemele tehnice pot dura peste 7 zile? La alt cont pot calcula rate la telefoane...la mine nu.
iCSvision, ne pare rău pentru situația în care te afli.
Din păcate, în acest moment unii clienți nu pot accesa oferta de rate din magazinul online chiar dacă se îndeplinesc condițiile pentru achiziționarea unui device în rate. Colegii noștri fac demersurile necesare pentru remedierea acestui incident într-un timp cât mai redus.
Vom reveni și noi aici când problema se va rezolva.
Mulțumim pentru înțelegere.
Sper ca măcar agentul de la fidelizare care urmează cică sa ma contacteze sa fie mai bine pregătit. Din câte am putut sa-mi dau seama Orange probabil folosește firme contractate pentru asa ceva. Data trecuta am primit pentru fidelizare fix aceasi oferta pe care am vazut-o online in contul meu orange.
Tot rămân la părerea că este inacceptabil pentru o firmă de mărimea Orange genul ăsta de probleme tehnice sa persiste de 10 zile...
@iCSvision: este normal sa primesti o oferta mai dezavantajoasa pentru tine. Daca ai uitat, Orange in toamna 2019 a modificat crescator tarifele de abonamente, iar acum tocmai ce s-a mai lansat o astfel de campanie. Daca singura variabila care conteaza la tine este costul abonamentului atunci ai la indemana prepay-ul cu mai multe avantaje imediate.
Bănuiesc că ironic ai zis ca este normal...
Nu prețul abonamentului este problema principală ci modalitatea de acordare a ratelor pe factură si eroarea tehnică din cont explicată mai sus.
@iCSvision: daca nu valoarea e problema, atunci prezenta in shop nu trebuia sa fie un inconvenient, si erai ca rezolvat. Dar ai spus ca ai primit "o oferta mult mai slaba". Nu cred ca te refereai la resurse, deci mai ramane variabila pret. Daca pretul nu e o problema, pentru restul exista Orange. ACUM DA, am fost ironic.