anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nedumerire abonament nou

Liviu_7
Începător
Achiziționez din magazin Orange un mobil în rate, cu condiția sa nu-mi crească valoarea facturii. Mi se oferă în plus o cartela, pe care mi se sugerează ca o pot oferi oricui. La prima factura online, constat ca am mai mult de plătit. Ma adresez Orange, mi se da un nr. de solicitare pt. reziliere abonament pe care nu-l folosesc, dar plătesc 10 euro (fără răspuns). În următoarea luna, factura creste cu 80 lei. Cum considerați? Înșelătorie? Excrocherie!? Serviciu Orange, dubios? Sunt client de peste 15 ani și am la ei 3 abonamente. Cum catalogați aceasta procedura ascunsa? Am fost înșelat!
6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
@Liviu_7, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine. Dă-ne, te rog, mai multe detalii ca să înțelegem despre ce este vorba. Telefonul mobil în rate l-ai cumpărat la prelungirea unui abonament existent sau împreună cu o achiziție de abonament nou? De unde provine suma de 80 lei în plus pe factură?

Liviu_7
Începător
L-am luat spunându-mi ca pot prelungi unul din cele 3 abonamente existente. La prima factura constat ca mi s-a făcut un abonament nou (un nou nr.) deși am vorbit clar ca factura nu se modifica. La semnarea contractului, stufos, nu am observat ca am al 4-lea abonament, motiv pt. care ma consider înșelat.

mihai_13
Maestru
= "nu am observat ca am al 4-lea abonament"= asta eu personal nu am sa inteleg niciodata cum puteti sa semnati contracte fara sa cititi acele contracte - si tot personal cred ca adevarul este la "mijloc" ...

Neaplicabil
Neatenția se plătește, alta data sa citești contractul cu atenție ca pe primele 2,3 pagini îți arată toate detaliile, acuma ești bun de plata dacă nu ai citit ce ai semnat, eu întotdeauna le zic sa îmi arate contractul și de abia după ce îl citesc semnez.

Liviu_7
Începător
Neatenția, fără îndoială, dar și procedura ascunsa de a-și racola clienții. Subliniez, am întrebat la ce-mi folosește cartela SIM, cât timp am abonament și mi - a spus ca este "bonus". Am pățit-o, dar tot înșelătorie este.

Neaplicabil
Poți păți și din acestea, nu neapărat din neatenție cat pentru că unii agenți fac targeting . Mi s-a întâmplat la telepom acum doi ani când am reziliat din cauza asta toate serviciile lor și am trecut la Orange