Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-03-2022 08:50 AM
Modificarea unui abonament existent
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-03-2022 09:44 AM
Salutare!
În general, un abonament se poate modifica in sens crescător sau cel puțin cu o valoare egală, în timpul perioadei contractuale, iar în ultimele 3 luni, îl poți modifica în sens descrescător, toate aceste lucruri implicând prelungirea perioadei contractuale.
Ceva detalii găsești aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-modific-abonamentul-76
Dacă ești în ultimele 3 sau măcar 6 luni, poți lua legătura la Serviciul clienți sau într-un magazin Orange pentru o oferta personalizată.
Îți urez succes!
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-03-2022 09:06 AM
Salut!
Si intrebarea care este?
În funcție de statusul abonamentului tău și de modificările pe care vrei sa le faci, sunt posibile sau nu niște modificări..
Comunitatea este formata in majoritate din clienti, iar situațiile care necesita verificarea contului personal de client, deci oferirea de date personale, nu se rezolva în comunitate.. spațiu public si accesibil oricui..
Ca sa primești un răspuns ajutator nu este suficient sa scrii 4 cuvinte.. trebuie sa dai mai detalii și asta doar ca să te lămurești ce faci mai departe.. nu se modifica abonamentul doar pentru ca ai scris aici..
Prin detalii ma refer la vechimea abonamentului, cand l-ai prelungit ultima data, ai achiziționat și un telefon la ultima prelungire, ce modificare vrei sa faci?!..
Pentru un răspuns personalizat trebuie sa iei legatura cu un consultant Orange, noi putem doar sa dam sfaturi din experienta noastră personala de clienți..

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-03-2022 09:44 AM
Salutare!
În general, un abonament se poate modifica in sens crescător sau cel puțin cu o valoare egală, în timpul perioadei contractuale, iar în ultimele 3 luni, îl poți modifica în sens descrescător, toate aceste lucruri implicând prelungirea perioadei contractuale.
Ceva detalii găsești aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-modific-abonamentul-76
Dacă ești în ultimele 3 sau măcar 6 luni, poți lua legătura la Serviciul clienți sau într-un magazin Orange pentru o oferta personalizată.
Îți urez succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-03-2022 10:46 PM
Se poate schimba inclusiv furnizorul, se numeste portare:)

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2022 12:34 AM
Salut all, am o nelămurire va rog: dacă modific un abonament, inițial fara achiziție de telefon, la câteva luni după prelungire/modificare pot cumpăra un telefon la oferta ?? Mulțumesc anticipat.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2022 08:23 AM
Cam după un an sau un an și jumătate cred că se poate. Dar cel mai sigur este să-i întrebi pe ei. Dacă încerci din My Orange, oricum nu te lasă mai devreme de 18 luni.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2022 11:54 AM
Mda, mă gândeam eu că ar fi prea frumos sa se poată așa ceva ptr abonați. Mulțumesc ptr răspuns.
