anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare număr de telefon sub contract?

Suren
Explorator
Salut! Exista posibilitatea schimbării numărului de telefon al unui abonament existent?
Mai precis, dețin un abonament cu contract, vreau să păstrez in continuare contractul și oferta dar vreau sa am alt număr de telefon.
Știam că intr-o perioadă se putea.
Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Se poate, eu am schimbat în primăvara aceasta și m-a costat 10 euro. Se schimbă imediat. Sună la Serviciul clienți sau solicită prin Chat Djingo, secțiunea Contact sau serviciul.clienti@orange.ro. Detalii ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-schimb-numrul-de-telefon-78 Nu se modifică nimic la contractul existent și ți se dau variante de ales ( numere). Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember
@Suren: Ar trebui să se mai poată. Uite aici un topic nu foarte vechi pe acestă temă: https://comunitate.orange.ro/questions/2927799-schimba-numarul-telefon Succes.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Se poate, eu am schimbat în primăvara aceasta și m-a costat 10 euro. Se schimbă imediat. Sună la Serviciul clienți sau solicită prin Chat Djingo, secțiunea Contact sau serviciul.clienti@orange.ro. Detalii ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-schimb-numrul-de-telefon-78 Nu se modifică nimic la contractul existent și ți se dau variante de ales ( numere). Baftă!

Anonim
Neaplicabil
Vio, ti se da o lista din care sa alegi sau ti-l modifica ei cu ce pica la rand?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Îți prezintă mai multe numere și te întreabă pe care vrei să-l alegi.

Anonim
Neaplicabil
De curiozitate, ce prefix ai prins?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Aveam 0752 și am prins 0741. Numărul nu îl folosesc eu, ci tatăl meu. Eu am cu 0744, fiind abonat din timpuri străvechi ( Dialog).

Suren
Explorator
Dl Vio, nu știu cum ați reușit sa ajungeți unde trebuie. Am sunat la 300. Am ajuns nu știu cum la Orange Communications deși am fost atent sa selectez “voce”. După 3 transferuri mi-a spus o doamna sa merg pe ordinea 1-3-2. Spus și făcut, trec din nou printr-un transfer, la finalul căreia aștept vreo 10 minute si am închis. Oare se poate face aceasta acțiune si intr-un magazin Orange? Sau mail? Mi se pare prea anevoios sa suni la 300.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Formează 1-1-1-0, dar așteaptă să zică robotul ce are de zis, la fiecare etapă, chiar dacă zice de servicii fixe. Deci ignoră ce zice, important este să poți intra la sfârșit în legătură cu ei. Baftă!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ai reușit să îi contactezi?

Suren
Explorator
Am reușit sa intru in contact dar și sa schimb numărul. Multumesc mult!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Mă bucur că ți-am fost de ajutor !