anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare abonament.

Uler2020
Începător
Salut! Am un abonament de 8E ieșit din oferta Orange și vreau să trec la cel de 15E Smart pt. internet nelimitat. Perioada contractuala la vechiul abonament expira in noiembrie anul curent iar de la data de 18.05 2021 pot cumpăra un telefon in rate folosind și punctele thank You. Daca modific abonamentul acum mai pot beneficia de avantajele enumerate mai sus la aceeași dată?
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Salut! Dacă modifici abonamentul acum, vei putea, in mai, sa achiziționezi un telefon in rate, cu prelungirea contractului pe 24 de luni, din acel moment.. In functie de istoricul tau de client si de suma finala de plata, poate fi nevoie și de un mic avans, sau nu.. Mai multe informații despre eligibilitate aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura-magazinul-online

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! În principiu, poți fără niciun fel de problemă, mai ales că mărești consistent suma lunară către Orange. Poți verifica și în Magazinul online, mai ales că de acolo punctele thank you valorează de 3 ori mai mult. Numai să nu ai ceva restanțe sau alte minuni, ca să poți lua în rate! Succes!

Jay
Campion certificat
Salut! Dacă modifici abonamentul acum, vei putea, in mai, sa achiziționezi un telefon in rate, cu prelungirea contractului pe 24 de luni, din acel moment.. In functie de istoricul tau de client si de suma finala de plata, poate fi nevoie și de un mic avans, sau nu.. Mai multe informații despre eligibilitate aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura-magazinul-online

mihai_13
Maestru
eu zic sa mai astepti pana in luna mai cand este si "pastele ortodox" (2 mai) si sigur orange va veni cu "oferte" speciale la telefoane si abonamente ( mai rabda si tu putin 🙂 )

RafaHelper
#StarMember
Salut @Uler2020, ‏‏‎ ‎ Recomandarea mea este transmiti aceasta intrebare printr-un mesaj catre Orange de aici: https://www.orange.ro/contact/ ‏‏‎ ‎ Situatia ta este una punctuala si trebuie tratata la nivel de cont. In principiu poti face trecerea la noul abonament si acum dar nu sunt sigur daca in mai poti lua si telefon cu noul abonament incheiat acum sau cu unul nou de aceeasi valoare sau mai mare. De altfel, poti cumpara un telefon nou la fidelizare o data la 18 luni. ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.