la 18-08-2023 11:07 AM
Salutare tuturor!
Am cumparat un telefon in rate impreuna cu un abonament si as dori sa stiu daca se poate modifica abonamentul, si daca da, cand as putea sa fac asta. Mentionez ca au trecut aproape 18 luni de la incheierea contractului.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
la 18-08-2023 05:35 PM
Salut, @And04 !
Abonamentul Orange poate fi inlocuit in perioada minima contractuala doar cu alt abonament cu valoare egala sau mai mare. Mai multe detalii aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-modific-abonamentul-76
Cand contractul tau de abonament va intra in ultimele 6 luni de perioada contractuala, poti sa faci prelungirea perioadei contractuale, cu abonamentele disponibile in contul tau My Orange, sau poti alege sa fii contactata telefonic de un reprezentant Orange, pentru a gasi impreuna solutia potrivita nevoilor tale de comunicare.
Tot atunci, la fidelizare, iti vei putea cumpara un telefon nou, iar oferta de pret o vei putea cunoaste in momentul depunerii cererii de oferta.
Multumim!
la 18-08-2023 11:17 AM
Salut,
Din cate stiu, poti face modificari dupa 18 luni de abonament (in ultimele 6 luni). Deci, avand in vedere ca au trecut deja aproape 18....curand. 🙂
la 18-08-2023 11:18 AM
Multumesc, ma gandeam ca din moment ce am telefonul cumparat in rate, se aplica alte reguli...
la 18-08-2023 11:25 AM
@And04: Că poți lua alt telefon după 18 luni.... e o referință, iar pentru a lua un telefon neapărat în rate, ... e altceva. Adică numai după expirarea programului de rate actual.
la 18-08-2023 11:27 AM
Nu cred ca m-am exprimat suficient de clar. La abonamentul actual am telefonul cumparat in rate. Vreau doar sa modific abonamentul, fara sa mai achizitionez alt telefon.
la 18-08-2023 11:29 AM
În acest sens, simplu: crescător oricând, iar pentru fidelizare.... după 18 luni. Succes.
la 18-08-2023 11:32 AM
Multumesc 🙂
la 18-08-2023 11:34 AM
Spor, succes și te așteptăm să ne transmiți dacă ai făcut ”update-ul” dorit pe abonament. Numai bine.
18-08-2023 11:26 AM - editat 18-08-2023 11:27 AM
Eu nu stiu sa fie... Pe de alta parte, nu sunt abonat. Deci, se poate sa gresesc. 🙂 Dar din cate stiu, nu tine de faptul ca ai sau nu si un telefon cumparat. Dar cel mai bine astepti un punct de vedere mai documentat de la cineva care chiar are abonament si a incercat lucrul asta. 🙂
Banuiesc ca daca mai ai rate, le achiti pe toate odata, inainte de modificare... Cred. Dar din nou, se poate sa gresesc. 🙂 Trebuie confirmat.
la 18-08-2023 11:43 AM
Salutare!
Abonamentul se poate modifica oricand ... la un pret mai mare. Totusi, pentru fidelizare, recomand sa mai astepti pana in luna 21 de contract. Atunci poti spune ca poti negocia valoarea si resursele.
la 18-08-2023 11:47 AM
Super, cred ca o sa astept pana atunci, multumesc mult
la 18-08-2023 05:35 PM
Salut, @And04 !
Abonamentul Orange poate fi inlocuit in perioada minima contractuala doar cu alt abonament cu valoare egala sau mai mare. Mai multe detalii aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-modific-abonamentul-76
Cand contractul tau de abonament va intra in ultimele 6 luni de perioada contractuala, poti sa faci prelungirea perioadei contractuale, cu abonamentele disponibile in contul tau My Orange, sau poti alege sa fii contactata telefonic de un reprezentant Orange, pentru a gasi impreuna solutia potrivita nevoilor tale de comunicare.
Tot atunci, la fidelizare, iti vei putea cumpara un telefon nou, iar oferta de pret o vei putea cunoaste in momentul depunerii cererii de oferta.
Multumim!
la 20-08-2023 10:04 AM
Multumesc mult pentru raspuns! 🙂
la 20-08-2023 10:07 AM
Salut,
Multumim de raspuns.
Era interesant de stiut (si banuiesc ca nu doar pentru mine) ce se intampla cu ratele ramase la telefon pe ultimele 6 luni. Se platesc toate odata? Se adauga la noul abonament (eventual la noua rata, daca noul abonament presupune si un alt telefon)?
Poti sa ne dai ceva informatii in sensul asta?
la 20-08-2023 10:44 AM
La mine ratele vechi s-au continuat după achiziția noului telefon. Practic, am avut 2 rate 4 luni (cât s-au suprapus).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor