la 28-12-2022 04:11 PM - editat ultima oară la 28-12-2022 04:17 PM de DanielaH
Bună ziua! Am un abonament de 6 euro la dvs pentru care plăteam până acum 2 luni 30 lei însă de luna trecută mi-a venit 35 lei și luna aceasta inclusiv! Menționez că nu am fost contactat de către un reprezentant Orange pentru a fi înștiințat de vreo marire de abonament! Nu mi se pare normal! Vă rog să mă lămuriți!
la 28-12-2022 04:14 PM
Salut Marius,
S-au marit abonamentele cu 1 euro/serviciu (si nu doar la Orange). Notificarea a fost trimisa pe factura (undeva pe a doua pagina).
28-12-2022 04:24 PM - editat 28-12-2022 04:25 PM
Salutare!
Din păcate, toți am fost notificați pe factură sau/ și prin sms de majorarea cu câte un euro a fiecărui serviciu. În 30 de zile se putea discuta rămânerea la același tarif, portarea, mutarea la prepay, Yoxo sau închiderea abonamentelor, fără costuri suplimentare.
Poți să faci o sesizare la numărul 300 sau să le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Poate ajungeți la o înțelegere!
Baftă!
la 13-01-2023 12:34 PM - editat ultima oară la 13-01-2023 12:41 PM de DanielaH
Cu incometentii si cu hotii nu ajungi la intelegeri niciodata, operatori balbaiti care incearca sa te prosteasca pe fața ca ei au dreptate.
la 13-01-2023 12:32 PM
Notificarea trebuia facuta in prealabil nu in factura, adica țepuiala specifica marca Orange.
la 13-01-2023 12:34 PM
Notificarea a fost facuta in prealabil (adica inainte de punerea in practica). 🙂 Sunt de acord ca nu e cea mai fericita metoda, si putem sa speculam ca a fost facuta sau nu intentionat. Dar notificarea a fost trimisa, deci nu putem sa spunem ca nu. Si a fost trimisa inainte ca acea marire sa-si produca efectele. 🙂
la 28-12-2022 10:45 PM
@Marius1979: Bun venit în Comunitate. Poți să ne oferi detalii suplimentare pentru a te putea ajuta? De când ai constatat că plătești mai mult? Doar de 2 luni? Doar abonamentul de voce îl ai de la Orange? Modificarea cu posibilitate de mofificare / reziliere era pe factura transmisă cu 2 luni în urmă. Acum e cam tardiv.
Din noiembrie a fost modificată atât valoarea abonamentelor cu 1€ în plus, cât și cursul valutar (curs ING în loc de BNR). De aici și diferența de plată.
la 13-01-2023 12:36 PM
Cum vrei sa-l ajuti cu vreo alta țeapa?😂
la 13-01-2023 12:30 PM
Asta este specificul Orange, îi catacterizeaza hoția si incompetența, iți recomand ție si celorlati carora li s-au aplicat aceasta țeapa sa plecam in numar cat mai mare de la aceasta companie care este in cadere libera de cativa ani.
la 13-01-2023 12:46 PM
Teapa ar fi sa mareasca tarifele si sa taie semnalul. Sunt foarte curios cati din cei care au deschis topice in comunitate (cu marirea abonamentelor) se uita in facturi (care, pana la urma, este obligatia clientului sa verifice daca este corect sau nu). Poate nu este cel mai fericit mod, dar notificarea exista.
Apropos: SMS-ul cu notificarea emiterii facturii se citeste sau ne miram ca se emite factura? Intreb pentru un prieten...
la 13-01-2023 01:06 PM
Ții cu ursul?, semnalul Orange e din ce in ce mai slab.
la 13-01-2023 03:51 PM
As tine daca mi-ar fi ramas contractul neatins (sunt portat de doua luni).
Legat de calitate: din pacate, am vazut o scadere (la modul general, nu neaparat punctual).
la 13-01-2023 04:01 PM
Salut. Ei afla ca eu nu am primit nici SMS si nici pe ultimele 3 facturi (doar ultimele 2 facturi au fost afectate de majorare) nu este mentionat nimic, tocmai ce le-am verificat din nou.
Asa ca lucrurile nu sunt chiar cum spuneti, nu toata lumea a primit notificarea si nici nu a dat acordul. Bineinteles ca la sesizari nu au timp sa raspunda, cel putin nu in termenul mentionat, probabil sunt ocupati sa trimita sms-uri.
la 13-01-2023 04:16 PM
Cam asa arata SMS-urile privind notificarea emiterii facturiilor (una de octombrie 2022, una de noiembrie, luna in care am primit notificarea de marire (cu decembrie) a abonamentelor).
Daca nu exista acea notificare, raspunsul este simplul: reclamatie la Orange (asteptat 30 de zile), apoi reclamatie la ANPC si ANCOM.
PS: in notificarea de pe factura zice clar ca, daca nu se refuza, modificarea se aplica (deci, inactiunea inseamna acordul cu marirea). Deci, actiunea insemna doar refuzul, nu si acceptul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor