la 20-12-2025 09:34 PM
Bună seara, ieri mi s-a portat numărul la orange iar azi mi-a venit pe aplicația my orange ca am de plată factura deja, este normal? La casierie mi s-a spus ca prima factură va fi emisă în ianuarie
20-12-2025 09:50 PM - editat 20-12-2025 09:53 PM
Salutare!
Da, este normal. Ieri ți-a fost portat numărul, însă până atunci ai avut un număr provizoriu. De obicei, pe prima factură vor apărea două perioade de facturare: perioada de la activarea abonamentului până la data facturării (la care se pot adăuga eventuale costuri suplimentare, daca ai avut) și taxa abonamentului pentru luna următoare.
Mai multe detalii găsești și aici.
Personal, am portat numărul pe 11 decembrie și pe data de 16 decembrie a venit prima factura ce conține cele 2 perioade menționate mai sus.
la 20-12-2025 09:55 PM
Am înțeles, înseamnă ca au greșit doamna de la caserie, nu am costuri suplimentare doar ca mi s a spus ca prima factura va fi pe 20 ianuarie emisă
20-12-2025 09:57 PM - editat 20-12-2025 09:57 PM
Dacă data ta de facturare este pe 20 ale lunii, iar abonamentul a fost activat mai devreme, este perfect normal. Accesează factura și vei putea vedea perioadele de facturare.
la 20-12-2025 10:02 PM
Am înțeles, mulțumesc frumos! Acum am citit în factură și apare perioada 20.12.2025 - 18.01.2026 perioada de activare, vă mulțumesc pentru ajutor🙏sărbători fericite!
la 20-12-2025 10:10 PM
Cu drag. Sărbători fericite!
Așa a arătat prima factura in cazul meu.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor