anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mărire abonament

AlexsiBianca
Junior

este legal asa ceva? Sa se mărească abonamentul în timpul perioadei contractuale? Adică atunci când am ales un abonament am ales ceva la care sa ma încadrez, până la finalul contractului cât se face factura din 200? 400???

25 Răspunsuri 25

Poți renunță la toate serviciile lor pe cale amiabila dacă nu ești de acord cu aceea mărire, singurul lucru sa ai plătită factura la zi și dacă vrei sa îți păstrezi totuși nr de telefon poți trece la prepay doar ca trebuie sa plătești 6 € ca îți trec ei abonamentul pe cartela și ti-o încarcă cu o opțiune pentru prima luna. 

Marcel1
Junior entuziast

Interesant cum au schimbat macazul si desi Orange pierde clienti pe banda rulanta datorita atitudinii fata de clienti, scumpirilor ascuse si ambigue ale abonamentelor , continua sa se comporte execrabil cu clientii cand acestia depun o sesizare.
Am primit si eu in Noiembrie faimosul text de acum : "Incepand cu 06 Decembrie abonamentul dumneavoastra pe xxx,yyyy,aaaa,wwww se va majora cu 1 Euro" ( unde literele x, y, a, W sunt niste coduri de servicii).
Am crezut ca cresterea totalaa facturii/abonamentului va fi de 1 Euro si zic: nu-i asa mare cresterea.
Ma trezesc in Decembrie cu 4 Euro ( cate un euro de fiecare serviciu) - aspect nementionat nicaieri ca cresterea e pentru fiecare serviciu in parte. Din textul lor se intelege ca e pentru intreg abonamentul ( ce include cele 4 servicii).
Bineinteles ca au trecut cele 30 de zile in care puteam rezilia fara costuri
Si incepe dansul: reclamatii pete reclamatii la care primesc acelasi raspuns de lemn: Ati fost informat de majorare, ati avut termen , nu l-ati respectat, trebuie sa platiti taxa de deconectare de 50 Euro.
Reclamati la OPC: dupa 2 luni in care au analizat peste analizat, mi-au cerut contractele initiale si ei au ajuns la concluzia celor de la Orange : 1 Euro pe abonament de fapt inseamna de fapt 4 Euro la abonamentul total, si ca e de fapt 1 Euro pentru fiecare serviciu.

Intre timp am portat 4 numere GSM la Digi, si am mai ramas cu oferta de NET + TV pe care o voi inchide urgent.

Postez aici pentru oricine este curios si interesat de acest Orange la care am fost client 17 ani . . . .. si de care de fiecare data, la fiecare negociere am fost nevoit sa imi negociez la **beep** drepturile, pe care le-ar fi oferit oricand altui client nou.

Depinde cum pui problema la tel. Eu i-am sunat la final de contract de TV si le-am spus ca il vreau inchis, nu sunt acasa niciodata iar cand sunt, doar Netflix folosesc. M-au ofertat super bine, acum am abonamentul premium, ala cu toate posturile disponibile la pret de standard plus cel mai puternic net din Romania. Practic daca la Orange cu 50 lei am doua servicii, la altii trebuie sa dau 100.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ți s-a trimis notificare pe factura anterioară, deci da, este legal. Oricum, trebuie să știi că toți operatorii au mărit deja sau urmează să mărească prețurile la serviciile telecom, deci cam acesta va fi trendul în perioada următoare, din păcate. Și ăsta este doar începutul!

Am primit, întradevăr, notificarea dar cum nimeni nu citește factura care are 10-15 pagini, nu am aflat nici eu de scumpire decât după primirea următoarei facturi deja mărite și când era prea tâtziu să reacționez. Vă întreb dacă am mai putea să facem ceva, să ne adresăm ANPC, de exemplu, sau unei instanțe conestând modul în care s-a făcut modificarea și notificarea? Nu am cunoștințe juridice dar, din experiență, știu că la modificarea unui contract se intocmește o anexă la contract  care trebuie înmânată celeilalte părți. Zic și eu. Ar putea fi o variantă? Părerea mea este că intenționat Orange nu a notificat prin SMS sau e-mail pentru ca abonații să afle prea tîrziu. Există atâtea oferte tentante pe piață încât, cred eu că, ar fi migrat foarte mulți clienți cu atât mai mult cu cât foarte mulți au fost atrași cu oferte tentante penru serviciile de tv și inernet pe fibră  cu două trei luni în urmă iar acum, decepție totală. Abonamentul crește și, pentru că nu au citit factura de la cap la coadă, s-au pomenit captivi  pentru următorii 2 ani.  Mulțumesc.

Eu nu primesc factura prin posta decât prin sms, de aceea am și întrebat cărui fapt se datorează mărirea pt ca nu am primit informatii prin sms, dacă știam de ce, nu mai scriam aici, și nici nu m-au lămurit DE CE mai repede mi au zis sa renunț la abonament dacă nu imi convine :)))))))

Bună! Te poți adresa și funcție de răspuns, poți lua decizia potrivită pentru tine. 

ser23vl
Junior entuziast

 Am făcut cerere pentru a trece de pe Abonament pe Cartelă, datorita ne acceptării acești măriri Nejustificate a prețului celor 2 Aboanemente și nici până acum, nu s-au transferat deși, cererile au fost Înregistrate 🤣🤣🤣

Prețul Abonamentelor sa mărit, De abia aștept să răspundă cei de la OPC / ANCOM

@ser23vl: Concret, când ai transmis cererea? Odată cererea depusă aștepți 30 de zile și vei fi fără abonament, așa cum dorești. Sau au trecut mai mult de 30 de zile și nu ai primit nici măcar un spel de la Orange??? Așșșș.....🤔🤔🤔🤔

E foarte interesanta speta, te rugam sa ne tii la curent.

Adrian184
Junior entuziast

Dar este corect si moral sa iti ofere reducere 50% la abonamente si imediat dupa ce ai semnat sa-ti creasca factura si sa schimbe cursul euro ? Daca totul este foarte scump de ce ofera si in momentul de fata reducere 50%? De unde stii ca de luna viitoare nu iti mareste factura cu 50 de euro la cursul dristor kebab exchange?