la 24-11-2022 06:17 PM
este legal asa ceva? Sa se mărească abonamentul în timpul perioadei contractuale? Adică atunci când am ales un abonament am ales ceva la care sa ma încadrez, până la finalul contractului cât se face factura din 200? 400???
la 24-11-2022 06:38 PM
AlexsiBianca, da, e legal, nu riscau să facă ceva ilegal, doar că și tu ai dreptul sa te retragi din parteneriatul cu Orange, fara vreo penalizare.
la 25-11-2022 01:20 PM
Are dreptul dar cu plata tuturor lunilor ramase pana la finalul contractului. Altfel nu.
la 25-11-2022 01:42 PM
Cred ca nu o sa mai plătesc deloc! :)))
la 25-11-2022 01:47 PM
Nu te sfătuiesc să faci așa ceva, pentru că nu te vei mai putea abona la nicio rețea și nici să faci vreun credit sau altceva.
la 25-11-2022 02:33 PM
Poți renunța la abonament, daca nu îți convine, dar trebuie sa ai plata la zi, altfel, cum ți-a scris și Vio, riști să nu mai poți face un alt abonament în nici o rețea.
la 25-11-2022 03:31 PM
Fiind specialist certificat ar fi bine sa nu induci lumea in eroare. In ce conditii poti anula un abonament facut acum 2 luni fiind cu plata la zi?
la 25-11-2022 03:53 PM
Geko, poate citim tot paragraful, nu doar partea cu scumpirea.
"Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta, ne poti contacta pe orange.ro/contact, prin apel la 300 sau in magazinele Orange. In cazul renuntarii la contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele tv si internet pe care le ai in custodie (daca este cazul)."
Geko, tu ce înțelegi din ce scrie între ghilimele, se poate sau nu renunța la contract, daca nu îți convine scumpirea?
la 26-11-2022 10:20 AM
Delfina, eu am citit to paragraful, tu ai citit sectiunea la care suntem pe aici? Omul are abonament de voce, nu servicii de net sau tv. Wake up, eu stiu ca e weekend...
26-11-2022 12:17 PM - editat 26-11-2022 12:40 PM
Geko, e valabil in cazul tuturor serviciilor. Si eu am tot abonament de voce, nu am servicii fixe de la Orange si am primit acest mesaj, pt ca asa e legal, daca se mareste unilateral pretul, sa ai voie sa nu accepti si sa renunti la contract, tot unilateral. La fel am primit mesaj cand mi s-a marit abonamentul la Vodafone.
Daca te referi la fraza: "In cazul renuntarii la contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele tv si internet pe care le ai in custodie (daca este cazul).", nu inseamna ca pot renunta la contract doar cei cu servicii fixe, ci, daca este cazul, sa stii ca la inchiderea contractului trebuie sa predai si echipamentele. Capisci?
Asa ca initiatorul topicului poate renunta la contract sau poate incerca sa negocieze cu cei de la Orange.
Nu stiu care nu s-a trezit suficient sau cine s-a trezit cu fata la cearceaf...oricum, raspunsurile mele anterioare sunt de ieri, cand inca nu era weekend. Chill and respect!!!
la 27-11-2022 10:41 AM
Eu unul n-am primit asa mesaj, am si abonament 5G si 4 servicii. Poate sunt mai unlucky guy.
27-11-2022 11:57 AM - editat 27-11-2022 11:58 AM
Mesajul l-ai primit pe factura , însă fiind în josul paginii și scris mult m-ai mic nu ai băgat de seama. Și prin mesaj la fel scrie sa verifici pe factura noile modificar dar la fel scris la sfârșit unde de obicei nu se m-ai ajunge pana acolo cu cititul:))
27-11-2022 12:17 PM - editat 27-11-2022 12:18 PM
Geko, daca nu ai primit mesajul, nu înseamnă că ești unlucky guy, ci, dimpotrivă, ești unul din norocoșii cărora inca nu li s-au scumpit abonamentele sau doar nu ai citit factura de luna trecută.
la 04-12-2022 10:28 AM
Mai, eu am abonamentul 5G la 20 euro redus 24 luni cu 50% pe toata perioada contractuala. Daca pana acum 1-2 luni aveam 10 euro pe luna, acum am 11, deci sunt si eu unlucky client. :))
Atat de unlucky incat n-am primit nici SMS, nici email.
la 27-11-2022 11:54 AM
Nu contează ce are atâta timp cât e un contract la mijloc. Specific ca și eu am închis tor doar abonament de voce. Și ani trecuți a fost ceva asemănător și am închis 2 abonamente voce + telefoane luate în rate și serviciile fixe chear daca m-ai eram subcontract peste un an jumate. Dacă prima data îmi zicea ca trebuie sa plătesc lunile ramase + ambele telefoane adică o suma de peste 1000€ , am închis contractele unilateral și am avut de plătit doar reîncărcarea cartelelor pentru ca am vrut sa le păstrez.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor