anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

intrebare abonamente aditionale

alex50
Începător

salut, am fost astazi sa imi prelungesc abonamentul pe care il am si totodata sa achizitionez un iphone 17 pro, iar baiatul de la orange mi a mai bagat inca 3 abonamente fun, pe care mi a zis ca dupa 8 luni sa vin intr un magazin si sa le anulez(pe contract scrie 12, a taiat el si a scris 8 cu pixul) si ca as plati mai putin la abonament
care e faza cu aceste 3 abonamente aditionale si cum pot sa le anulez?

nu vad rostul acestor 3 abonamente

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Campion

Salutare

Poți verifica perioada contractuală pentru fiecare număr direct în aplicația My Orange. Eu nu am mai trecut personal printr-o astfel de situație, însă nu aș avea încredere în cineva care modifică perioada contractuală cu pixul.                   

Ar trebui sa contactezi serviciul clienți pentru a obține mai multe informații despre abonamente.

https://www.orange.ro/contact/ 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Sper ca acea corectie este confirmata de stampila pe contractul tau, altfel nu o va lua nimeni in considerare (de unde "stim noi" ca nu ai facut tu corectia dupa ce ai plecat?)

Legat de numarul de abonamente: se obtin reduceri mai mari la un telefon daca ai mai multe abonamente. Am mai spus-o si in trecut: sotia, in urma cu 2 ani, a cerut intr-un magazin Vodafone o fidelizare cu achizitie de telefon. I s-a facut o simulare, dar cu doua abonamente. Pretul final era cu 1E mai MIC decat daca nu il "deschidea" si pe al doilea. Au mai fost colegi de comunitate care au povestit acelasi lucru: deschidere de mai multe abonamente fata de cel pentru care se cerea prelungire.

Totusi, ramane intrebarea: cat platesti lunar (toate abonamentele+telefonul)?

https://www.ancom.ro/ce-trebuie-sa-stie-utilizatorii-care-doresc-incetarea-unui-contract-de-telefoni...

 

nu este nicio stampila, mi s a spus ca voi plati in primele 8 luni cam 350 de lei, iar dupa ce voi rezilia cele 3 abonamente fun voi platiti undeva pe la 200 de lei

Sunt un pic scrupulos cand vine vorba de contracte si recomand ca orice modificare sa fie stampilata si semnata de ambele parti. Ar fi fost ideala o simulare pentru pretul final (abonament+telefon) doar pentru 1 abonament. Sunt curios ce pret ar fi fost.

PS: 150 lei, inseamna ca cele 3 abonamente suplimentare sunt de aproximativ 9E fiecare. 

Recomandarea ar fi sa mergi cat mai repede la magazin si sa faci lumina. Experienta ta cu reteaua este un cumul de factori (atat ca semnal, cat si ca servicii ante si post-vanzare). Daca abonamentul (abonamentele) se vor scumpi cu un procent, se va aplica la toate, nu doar la unele.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, se obțin mai multe reduceri, dar dacă ți și trebuiesc acele abonamente suplimentare. Altfel, nu văd rostul lor și te sfătuiesc să le reziliezi de urgență tot la acea persoană care ți le-a făcut, dacă nu au trecut mai mult de 24 de ore. Apoi va fi mult mai greu, dacă nu imposibil! Nu știu care este treaba cu ,,pixul", dar te sfătuiesc ca, pe viitor, să prelungești din Magazinul online Orange abonamentele, nu din magazine fizice.

Baftă!

ma voi duce maine in termenul de 24 ore sa vad daca mai pot face ceva si daca mai ma pot intelege cu ei, dansii de acolo mi au spus ca in felul asta am o reducere mai mare dar eu nu prea cred

Du-te azi, dacă poți, să nu fie prea târziu. Cere anularea celor 3 contracte și ia-ți telefonul la un singur abonament sau alt telefon performant, că nu face ăla nimic în plus față de un chinez sau altul de top, ba dimpotrivă. Sigur, poți face ce vrei pe banii tăi, doar să nu regreți!

OrangeCustomer1
Explorator

Bună, 

Ceea ce s-a întâmplat poate fi clar catalogat ca o înșelătorie. Și este o practica foarte des întâlnită, după cum se vede. Tu nu ai nevoie de 3 contracte în plus, iar ce scrie pe foaie cu pixul are valoare 0. Contează ceea ce apare în sistem. Te sfătuiesc sa depui o sesizare cât mai urgent cu numele și locația magazinului, dar și a angajatului (dacă îl ai). Pentru a ajuta pe viitor și alți clienți, dar și pe tine, îți recomand o reclamație și la ANCOM și ANPC. 

DanielaH
Moderator

@alex50, s-a rezolvat/ clarificat situația?