anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet bonus

milord
Junior entuziast
Salut, in data de 27 aprilie am modificat abonamentul meu online. In oferta a fost mentionat 50 de gb trafic national plus bonus 50 de gb. Dupa ce am modificat am primit contractul, dar nici acolo nu apare bonusul nici in cronos. Oare ce pot sa fac? Atasez un ss facut in 27 aprilie.
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Fă o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro, în care să explici toate aceste lucruri, plus că poți atașa o poză cu contractul sau cu actul adițional de la contract. Din păcate, doar cei de la Orange te pot ajuta, pentru că este ceva ce ține de contul personal și de verificarea acestuia. Acum nu știu exact la ce verificare te referi, pentru că se poate să nu mai ai aceleași beneficii dacă ai modificat contractul. Dar tot ei te pot lămuri. Baftă!

arsradu
#StarMember
Ia legatura cu cineva de la relatii clienti. Fie telefonic, la 300, fie pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/), fie pe mail. Ai toate mijloacele de contact aici: https://www.orange.ro/contact/
Client Orange

Pololică
#StarMember
Mister, sigur ai modificat în 27.04 (adică aprilie)? Nu de alta dar sunt deja 3 luni de atunci și mi se pare cam greu de crezut ca nu ai văzut ca nu ai Bonusul pe cont. Dacă l-ai făcut pe 27.07 (adică iulie) suna la relatii clienti și spune ca vrei sa reziliezi. În 2-3 zile te va suna cineva și poți vorbi cu el despre problema.

milord
Junior entuziast
Da, in aprilie. Am crezut ca daca astept apare si bonusul.

Pololică
#StarMember
Intra pe pagina de contact și așteaptă sa fi contactat. Alta soluție nu vad.