Buna ziua,
Oare a mai fost cineva inselat in Comunitatea Orange de catre dl Samson Liviu? Efectiv suntem disperati si nervosi. Orange a recunoscut si solutioneaza partial problema. Nu stiu ce am mai putea face exact.
Am aflat la data 5 septembrie (data primei reclamatii facute catre Orange cu nr 230059367) ca am fost contractati de catre Orange in noiembrie 2023 la 3 rate, prelungiri de abonamente si crearea a 3 noi abonamente pentru 3 telefoane care ni s-au 'ofertat' gratuit de catre operatorul de vanzari Orange (dl Samson Liviu).
In data de 23 septembrie a fost facuta o a doua plangere 230897163 datorita faptului ca problema creata a fost solutionata partial.
Dl Samson ne-a sunat insistent de cateva ori confirmandu-ne ca va face cateva modificari pe cont, ca suma platita lunar va fi aceiasi si ca voi primi 3 telefoane. Atat eu cat si sotia, am cerut telefonic si specific ca aceste modificsari sa nu fie prelungiri de contracte si nici sa fie rate la telefoane sau sa ne blocheze in viitor in vederea achizitiei altor bunuri in rate ca si quantum din valoarea abonamentelor noastre la Orange.
In momentul in care aceste telefoane ne-au fost livrate initial am refuzat coletul pentru ca am primit mesaje spunandu-mi ca ratele au fost activate si perioada contractuala pentru 3 numere a fost modificata. Am fost sunat din nou de catre dl Samson si am fost asigurat ca este o greseala din sistem, si sa nu dau importanta acelor mesaje, si ca telefoanele sunt primite si ofertate 'gratuit' - in banii pe care ii platesc deja la abonamente, nimic in plus si nicidecum dl Samson nu a folosit cuvantul de rate pentru aceste telefoane. Am mentionat in repetate randuri ca nu avem nevoie de telefoane decat daca se dau gratuit, si in general nu avem nevoie de aceste telefoane pentru ca nu folosim aceasta marca. Folosim Samsung si Iphone (dupa cum observati in contul nostru). Mi-a transmis un link sau ceva similar unde sa dau un OK generic, iar in link-ul respectiv nu am citit nimic despre aceste rate.
Cateva luni mai tarziu cand am realizat ce s-a intamplat, am cerut o solutionare, adica am cerut rezilierea noilor contracte, si oprirea ratelor ca sa nu mai platesc 14 luni de rate, avand in vedere ca am fost inselat.
Solutionarea Orange doar pentru unul din abonamente si telefonae pe care inca il aveam acasa in cutie nedeschis nu este suficienta.
Am fost asigurat ca Orange a ascultat convorbirile noastre cu dl Samson, serviciul de clienti ne-a spus ca ne inteleg si dupa ce au ascultat conversatiile telefonice ne-au dat dreptate verbal si ideologic, ne-au spus ca nu suntem primul caz de acest gen si ne-au spus ca le pare rau dar nu ne pot ajuta cu mai mult.
Am fost inselati de catre compania Orange, si cand ne-am dat seama ca am fost inselati initial, am refuzat coletul cu telefoanele (dovada exista), si am fost reasigurati si puternic convinsi ca sunt 'ofertate' in costul initial al platilor pe care le facem deja pe abonamentele de care dispunem.
Am studiat intens toate prelungirile de contracte pe care le-am semnat anul trecut in luna noiembrie si facem asta de cateva zile (in MyOrange), si noi nu am gasit nimic ce sa sugereze ca am facut contracte privind ratele unui telefon, sau a 3 telefoane.
Ce ne sfatuiti sa facem? ati fost pusi in situatii similare?