inchidere cont

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2020 01:06 PM
Am cerut inchiderea contului deoarece plecam definitiv in strainatate . Mi s-a spus ca in termen de 8 zile voi primi suma pe care trebuie sa o platesc. Nu am primit decat factura pe aceasta luna.Ce se intampla ?
7 Răspunsuri 7
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2020 01:42 PM
Cum ai facut solicitarea? Au trecut cele 8 zile? Factura nu are nimic diferit de cele anterioare?
Într-o situație de acest gen eu as merge direct la Orange, să mă interesez si sa rezolv, pentru a scăpa de o grija, decat sa astept..

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2020 01:42 PM
Cand spui "cont" te referi probabil la abonamentul Orange nu la contul Orange Money, nu?Daca da, cel mai bine ar sa mai suni inca o data la relatii cu clientii (nr 300) sau sa mergi intr-un Orangeshop. Ei sunt cel mai in masura sa iti raspunda. De regula, din pacate, inchiderile de contract sunt cam tergiversate daca nu insisti.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2020 05:37 PM
Maria,te rog ne poti oferi mai multe detalii?Despre ce cont este vorba?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2020 07:11 PM
Probabil nu ți-a fost procesată în sistem cererea de reziliere. Sună la 300 pentru a identifica stadiul cererii /solicitării tale.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2020 08:57 AM
Trebuie luată legătura cu ei și explicată situația. O poți face prin Chat Djingo, din My Orange (secțiunea Contact) sau la numărul unic 300. Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2020 09:38 AM
Maria,ce ai mai facut,ai sunat,ai vorbit cu Orange?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-01-2020 12:26 PM
@apanmariadomnica, te referi la rezilierea contractului? Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Mulțumim!
