la 04-08-2023 07:03 AM - editat ultima oară la 04-08-2023 08:04 AM de DanielaH
Buna ziua tuturor. De 3 luni tot merg la magazin si fac cerere de inchidere de contract pentru ca mutandu-ma intr-o zona noua prinde foarte prost atat internetul cat si cand suni deja modemul nu avea acoperire deloc pe ala mi l-au inchis da telefonaele ma chinui de 3 luni si nu primesc nici un raspuns. Cum pot face ca daca sun 300 nu au aceasta optiune? Multumesc frumos
04-08-2023 07:29 AM - editat 04-08-2023 07:31 AM
Salutare!
Trebuie să trimiți o cerere din secțiunea Contact, la care să primești număr de înregistrare. Dacă ai număr de înregistrare, le scrii că ai acest număr de înregistrare și trebuie să se închidă. Dacă nu, se va închide conform cererii pe care o vei depune în 30 de zile.
Cererea o poți depune de aici ( dacă ești client Orange Romania), mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communication, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Dacă ești în perioada contractuală, trebuie să le trimiți și ceva dovezi cu poze de pe telefon că nu ai semnal, teste de viteză, etc., ca să ai succes!
Oricum vei fi contactat (cel mai probabil), pentru a se afla mai multe detalii.
Succes!
04-08-2023 07:29 AM - editat 04-08-2023 07:31 AM
Salutare!
Trebuie să trimiți o cerere din secțiunea Contact, la care să primești număr de înregistrare. Dacă ai număr de înregistrare, le scrii că ai acest număr de înregistrare și trebuie să se închidă. Dacă nu, se va închide conform cererii pe care o vei depune în 30 de zile.
Cererea o poți depune de aici ( dacă ești client Orange Romania), mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communication, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Dacă ești în perioada contractuală, trebuie să le trimiți și ceva dovezi cu poze de pe telefon că nu ai semnal, teste de viteză, etc., ca să ai succes!
Oricum vei fi contactat (cel mai probabil), pentru a se afla mai multe detalii.
Succes!
la 19-12-2023 09:57 AM
BALIVERNE !!! Nu mai prostiti clientii aiurea : Caz concret - Depus cerere de inchidere a abonamentului de voce din data de 28 Noiembrie 2023 / primit mail cu confirmarea ca incepand cu data de 15 Dec 2023 se inchide respectivul abonament si ce sa vezi ,astazi 19 Dec 2023 abonamentul este inca valabil si deja pus la plata pentru luna viitoare ( ian 2024 ) . Precizez ca sunt indeplinite cerintele contractuale ( cei 2 ani obligatoriu in contract ) . Pe 16 Dec 2023 am sunat in centrala si s-au scuzat penibil ca este o problema tehnica si nu s-a putut rezolva solicitarea mea !??? Scuza penibila si jenanta ,mai ales ca dupa apelul facut ieri 18 dec am primit aceeasi scuza si ca se va rezolva.....Oricum la data scadentei facturi in curs voi platii DOAR cea ce am in continuare valabil ( Net + Tv ) fara sa platesc un abonament de voce pe care am solicitat si in scris si verbal la telefon sa fie inchis . Si apropo am de fiecare data numere de inregistrare a solicitarii . Asa ca lasati-o mai moale cu sfaturile dvs.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor