anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inchidere abonament

ignedelcu
Începător

Buna ziua,

Vreau sa inteleg urmatoarea chestiune, din moment ce nu pot lua legatura cu un operator din cauza robotului care nu intelege :). Ieri am solicitat portarea nr catre un alt furnizor de telefonie mobila, astazi primesc mesaj de la Orange ca ultima factura va avea o valoare mai mare. Ce ultima factura? Contractul meu se incheie pe 15 ianuarie 2023, iar mie factura imi vine anticipat, adica factura pe care am platit-o, acum in Decembrie, era pentru perioada 15 dec - 15 ian. Mie mi se termina contractul pe 15 ianuarie si mi se emite apoi factura pentru ce perioada? Pentru ian-feb dupa ce s-a incheiat perioada contractuala?

3 Răspunsuri 3

delfinas
#StarMember

ignedelcu, bun venit in Comunitate!!!

Până nu e efectuată portarea 100% ,  contractul tău cu Orange merge mai departe până se închide efectiv. .

Daca la încheierea contractului ai primit ceva reduceri la prețul abonamentului/telefonului și încă ești în perioada contractuală, o să plătești diferența pt perioada rămasă.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Pentru a intra in legatura cu un consultant, poti incerca secventa 1-1-1-0 de pe un abonament, sau 5-2-0 de pe o cartela prepay.

Cred ca cele doua evenimente (marirea abonamentului) si cererea de portare, nu au legatura. Acuma, in functie de cand se va finaliza acea portare, si cand se vor inchide efectiv serviciile la Orange, putem vorbi si de valoarea facturii.

Tind sa cred ca nu va mai exista o factura in Ianuarie, presupunand ca portarea se va finaliza cu succes. Dar cel mai bine poti obtine aceste detalii sunand la 300 / 0374 300 300 si folosind secventa de mai sus.

Daca esti clienti Orange Romania (nu fost Telekom), ai la dispozitie si chat-ul Djingo. Pentru a intra in legatura cu un consultant pe chat, trebuie doar sa ceri "transfer operator".

Client Orange

Pololică
#StarMember

Matematic, inca esti in perioada minima contractuala. Acelasi lucru l-am patit si eu (portat in urma majorarii abonamentelor). As evita interpretarea, dar s-ar putea sa ai de plata reducerile primite pana acum.