03-11-2022 05:32 PM - editat 03-11-2022 05:33 PM
Buna ziua!
Am solicitat inchiderea abonamentului acum 1 luna. La vorbirea telefonica cu un consultat mi s-a facut o noua oferta dar am refuzat. Am solicitat inchiderea abonamentului si pastrarea nr de telefon. Dupa lupte aprige cu cei de la Orange care nu doreau sa imi inchida abonamentul pe motiv de vechime, am reusit sa conving ca nu mai am nevoie de abonament si ca doresc sa il inchid. Mi s-a spus ca pe 1 noiembrie mi se inchide, conform contractului incheiat.
azi, surpiza!! Pe mail imi apare o noua factura in care mi se spune ca abonamentul imi continua cu Fun 8 si ca am de plata. Pe bune?! Eu am facut si portare de numar, mi s-a aprobat portarea. va rog frumos sa verificati ce a cerut clientul si daca nu mai doreste abonament sa inchideti la cerere. Oricum, mi se pare ridicol sa nu pot inchide abonamentul intr-un Orange shop si sa stau cu orele la telefon pana imi raspunde un consultant. Se pare ca acel consultant nu a inteles faptul ca eu doream inchiderea abonamentului. Am sa solicit sa discut cu seful companiei pt ca acest fapt e de neconceput intr-o asa renumita retea.
03-11-2022 05:42 PM - editat 03-11-2022 05:43 PM
Salutare!
Nu te mai obosi și trimite de aici o sesizare (unde scrie Trimite-ne un mesaj), fiind logat/ă în My Orange sau My Orange Fix (după caz), după care bifezi mai jos căsuța că ești de acord cu ce zic ei.
https://www.orange.ro/contact/
Alegi de acolo o secțiune, iar după ce ai trimis mesajul/sesizarea, vei primi și numărul de înregistrare pe email imediat.
Alte căi sunt complicate și nu se știe dacă ajung unde trebuie!
Baftă!
la 07-11-2022 02:03 PM
@Cm1, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 08-11-2022 10:06 PM
Nu. Si tot nu am inteles de ce trebuie sa va platesc 38 lei din moment ce am inchis abonamentul pe data de 1 noiembrie si nu mai aveam nimic de plata. Voi merge maine intr-un orange shop iar daca nu se va rezolva, voi lua legatura cu seful companiei sa ma lamureasca ce s-a intamplat.
E de neconceput sa mi se spuna una la telefon, iar apoi sa primesc cu totul altceva.
la 08-11-2022 10:44 PM
Plangere la Anpc si ANCOM. Asa am patit si eu la digi cu un abonament la internet. Am depus cererea in 3 iulie, dar in August mi-a venit din nou factura. O fac intentionat, atat cei din shop, cat si cei din chat/call center. Asa sunt intruiti. Si nu plati nimic, ca e abuz !!!!!
la 08-11-2022 10:48 PM
Daca nu se rezolva, asa voi face. Multumesc frumos!
la 08-11-2022 10:51 PM
Recomand si mesaj catre CEO-ul Orange, Liudmila Climoc, pe toate canalele de cumunicare, Twitter, Facebook, email. Asa ceva este de neconceput.
la 09-11-2022 12:42 PM
Asa am patiti si eu chiar saptamana aceasta. In urma cu o luna am reziliat televiziunea, acum doresc sa reziliez Smart Tv Stick-ul (sunt client fost Telekom), m-am sunat un consultant, am hotarat sa reziliez, dar in MyOrange nu imi arata nicio cerere de reziliere activa, rezolvata sau programata. Am sa sun la 300.
Asta e lumea in care traim: cand doresti un contract trebuie doar sa semnam. Cand nu-l mai doresti....te poarta de la Ana la Caiafa, fie ca e vorba de Orange, Vodafone, Telekom, sau orice alta companie
la 09-11-2022 12:52 PM
Cum bine a spus @Vio73 mai sus, totul trebuie facut in scris pentru ca daca apar probleme si va decideti sa faceti plangeri pe la Anpc etc. trebuie sa veniti cu dovezi. Si e foarte greu sa dovedesti ca ai vorbit cu X din call center si i-ai spus ca vrei sa reziliezi, chiar daca convorbirile sunt inregistrate. Vorba volant, scripta manent.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor