la 13-04-2024 09:01 AM
Bună ziua
In Iulie 2024, îmi încetează abonamentul și nu doresc prelungirea contractului. Trebuie sa anunț acest lucru sau este suficient sa aștept termenul de fi finalizare?
la 13-04-2024 10:49 PM
Salut! Înainte cu 30 de zile de data expirării perioadei contractuale curente, depui o solicitare de închidere a serviciului postpay și, eventual dacă îți dorești, trecerea numărul pe serviciul prepay. Solicitarea o poți face din secțiunea contact Orange, în magazinele Orange Shop sau prin poștă cu confirmare, la care vei atașa o copie după C.I.
13-04-2024 09:16 AM - editat 13-04-2024 09:26 AM
Salut,
Trebuie facuta cerere de reziliere. De preferinta dupa data la care expira perioada minima contractuala. De ce? Ca sa nu te trezesti, printr-o minune, ca cererea ta de reziliere e aprobata inainte de termen, ceea ce inseamna reziliere anticipata, si sa ai de platit despagubiri.
Ca idee generala, valabil pentru toti operatorii: abonamentele nu expira. Si cu siguranta nu se inchid singure. Ceea ce expira este perioada minima contractuala. Dupa acea data, abonamentele se prelungesc tacit, pana la reziliere, cu cate o luna. Altfel spus, daca nu-l inchizi, va merge in continuare.
Ai aici pasii pentru reziliere daca ai abonament ORO.
Si aici daca esti client OROC (fost Telekom Fix).
la 13-04-2024 10:04 AM
Salutare!
Înainte cu 30 de zile de termenul de expirare, deci în iunie, depui cerere de reziliere din secțiunea Contact ( mai jos in pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj 😞😞)
https://www.orange.ro/contact/
Este cea mai eficientă metodă , pentru a primi un număr de înregistrare instant pe email la cererea ta.
Mai este până atunci un pic.
Baftă!
13-04-2024 01:52 PM - editat 13-04-2024 01:54 PM
Buna,
Ai aici răspunsul la întrebarea ta:
Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.
Cum trimit cererea?
Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează, in secțiunea "mesaj", că doreşti închiderea abonamentului.
Când mi se închide abonamentul?
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu.
Mult succes!
la 13-04-2024 04:11 PM
Salut @AlexandruAndrei,
Ești abonat Orange Romania sau Orange Romania Communications?
la 13-04-2024 10:49 PM
Salut! Înainte cu 30 de zile de data expirării perioadei contractuale curente, depui o solicitare de închidere a serviciului postpay și, eventual dacă îți dorești, trecerea numărul pe serviciul prepay. Solicitarea o poți face din secțiunea contact Orange, în magazinele Orange Shop sau prin poștă cu confirmare, la care vei atașa o copie după C.I.
la 14-04-2024 09:36 AM
iar daca ai nevoie sa pastrezi numarul de telefon precizeaza ca vrei sa se transforme in cartele/sim pre-pay - atfel vei pierde (posibil) definitiv nr
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor