anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incepe Orange sa aplice practici inselatoare si mincinoase pentru clientii sai?

Anonim
Neaplicabil

De cateva zile citesc cu foarte mare interes pataniile clientilor Orange, unii dintre ei, momentan, mai bine zis - aceea cum ca s-au trezit oamenii cu abonamentele marite fara notificare clara, expres, separata, cum e normal.  Ce facem, Orange? Preluam nu doar reteaua fixa a Telekom, dar si comportamentul mizer, de inselaciune si de inducere in eroare? Vad ca pe zi ce trece aud tot mai des de practici de acest gen.

Eu nu am avut inca vreo marire si sper sa nici nu am, ca oricum platesc destul si cu siguranta eu nu las lucrurile asa daca se va intampla asta. 

 

Un punct oficial cine ne da si noua, clientilor? Toti se fac ca ploua pe aceste subiecte. Chiar nu mai poti avea incredere in niciun furnizor din tara asta. De fapt, cred ca poti, ala fiind Digi, fara nicio rusine sau jena. Nu am auzit de asa practici la ei.

Discutia e continuata si aici: https://forum.softpedia.com/topic/607200-ce-se-ofera-la-retenie/page__st__17532#entry27588804

31 Răspunsuri 31

Razvan
#StarMember
Încă nu mi s-au modificat abonamentele. Din ce am citit pe Softpedia notificarea de schimbare a abonamentelor a fost transmisă pe factura anterioară.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Am văzut și eu la o persoană că a primit notificarea pe factură. Dar sincer, nu prea înțeleg ce se întâmplă, pentru că da, au cam luat-o după Telekom!

Razvan
#StarMember
Oricum contractele degeaba le mai închei pe 24 de luni, că nu mai există nicio predictibilitate :D Oare au scumpit și celor cu Me5 care data trecută au scăpat de majorare, după ce au făcut reclamație și au rămas cu aceeași valoare?

mihai_13
Maestru
daca modificarile de abonament sunt facute dupa expirarea contractului 12/24 luni "pare" a fi in regula , daca sunt in timpul contractului nu este legal sigur - oricum cine se pricepe gaseste chichite legale sa te arda in speta portocala.

Razvan
#StarMember
Sunt legale, atât timp cât te anunță că poți rezilia în termen de 30 de zile. La Telekom am depus cerere de reziliere, m-au sunat și nu am mai primit majorarea.

FaraUnID
Campion certificat
Acele modificari de abonament au fost inserate, in cel mai infect mod direct in factura, si nu sub forma unui act aditional de modificare contract. Cum ar fi fost normal si de bun simt. Practic acea notificare este undeva in josul paginii, dupa informatiile de facturare in sine. Si nici nu au trimis notificari pe e-mail sau SMS in legatura cu aceste notificari, ca pana vad sclavii terce termenul legal de 30 de zile in care se poate denunta unilateral oferta. Pe principiul #NoapteaCaHotii Am solicitat un punct de vedere ANCOM / ANPC in legatura cu aceasta practica si in acelasi timp am solicitat si oferte de paorate de la concurenta.

Anonim
Neaplicabil
Te felicit pentru ca ai luat atitudine.

FaraUnID
Campion certificat
Pe mine nu modificarea in sine ma deranjeaza (abonamentele respective oricum erau din seria ME si erau depasite dpv al resurselor de internet - pret platit). Pe mine - platitorul de abonamente - ma deranjeaza modul in care acea repozitionare a fost efectuata: In cel mai golanesc si abject mod posibil si fara a trimite macar o notificare pe SMS in acest sens. #NoapteaCaHotii Din cate stiu modificarile de abonament se efectueaza printr-un act aditionat si printr-o notificare. Nu printr-o nota de subsol inclusa in factura.

Anonim
Neaplicabil
Da, stii bine. Asa se face o informare corecta si in mod oficial. Dar se pare ca niste unii mai destepti decat noi si decat legea au gandit altfel. Pe zi ce trece se degradeaza tot mai tare si Orange asta.. ce a fost si ce a ajuns.

FaraUnID
Campion certificat
Tocmai am fost sunat de o D-ra dupa ce ieri am depus o notificare de reziliere si portare a numerelor de telefon aflate pe cont (3 abonamente + 2 prepay) si auzi aici explicatie demna de reteaua numarul 1: "Modalitatea de notificare in factura a fost aleasa si implementata ca urmare a feedback-ului primit de la clienti. In trecut se trimiteau SMS-uri de notificare dar <<>> acele mesaje nu erau destul de clare si duceau la confuzii. Prin urmare am ales varianta notificarii in factura, deaorece factura este un document oficial." Am intrebat-o pe D-ra pe baza caror criterii a fost aleasa aceasta modificare: Adica din 3 abonamente cu perioada contractuala zero de ce au fost alese doar 2 si de ce nu s-a implementat aceeasi oferta pe ambele numere (unul din numere urma sa beneficieze de FUN 6 cu roaming, pe cand un alt numar ar fi avut FUN 8 fara roaming). Raspusnul ei a fost ca baza unor algoritmi implementati de catre departamentul de ofertare. Un fel de iarna nu-i ca vara. Cat de prost informat tre' sa fii sa dai un asemnea feedback? Ca doresti notificarile oficiale in factura? Cred ca aceste aspecte spun cam tot despre nivelul de echipare al omuletilor care participa la astfel de sondaje in cadrul Customer Voice. Cum sunt si smart testerii Orange pentru care un telefon are o camera buna daca vrei o camera buna in buzunar sau pentru care modem-ul are routre-ul mai bun. Factura are rol de informare cu privire la soldul pe care il ai de plata, nu cu privire la contract. Ca nu degeaba sunt 2 chestii diferite contract si factura. Orice modificare de contract se face printr-un act aditionat cu numar de inregistrare. Adica, in registrele Orange, sa apara faptul ca notificarea ABC din data de ZZ/LL/AN a fost trimisa catre clientul avand codul de abonat XYZ. Acea notificare trebuie trimisa separat de factura si trebuie sa contina detaliat modificarile efectuate in contract. Factura si o astfel de notificare nu au cum sa aiba unul si acelasi numar de inregistrare. In final, in cazul meu, acea oferta a fost refuzata unilateral si s-a pastrat actualul pachet. Asta pana voi primi o oferta de portare de la toti providerii cncurenti, pentru a putea face o analiza comparativa si pentru a putea lua o decizie.

Anonim
Neaplicabil
Big like de la mine! 🙂 De acord total, fara a jigni pe cineva, dar dintre cei alesi in Smart Tester, dar si cei care sunt in Customer Voice majoritatea n-au treaba cu tehnologia si detaliile tehnice. Nu mai zic de partea de legal si juridic. Pe bune, din cauza unora ca astia se iau decizii care ne impacteaza pe toti? N-ai cum asa ceva! Ar trebui selectati participantii si la Smart Tester dupa cunostiintele lor tehnice, despre ce detalii pot oferi, nu ca ''face poze frumoase, are culoarea preferata'' si pot continua.

Anonim
Neaplicabil
Ia uitati ce ne zice Orange aici: https://www.orange.ro/despre-noi/ghid-de-etica-orange/index.html Citez: Angajamentul față de integritate Orange nu tolerează practicile corupte Certificare Ethic Intelligence a programului anticorupție Ethic Intelligence, organism cu expertiză recunoscută la nivel internaţional în domeniul anti-corupţiei, a acordat certificarea « Anti-Corruption Compliance » pentru a treia oara consecutiv companiei Orange România, în septembrie 2019 . Noul certificat are o durată de valabilitate de 3 ani, până în septembrie 2022, și a fost acordat în urma unei misiuni de audit independent. Este o realizare importantă pentru Orange, deoarece validează că sistemul de conformitate anticorupție Orange România este conceput și implementat în moduri care corespund celor mai bune practici internaționale. Orange nu face donaţii sau contribuţii din fondurile, bunurile sau serviciile sale niciunui partid politic sau unei funcţii guvernamentale cu scopul de a obţine o influenţă politică. Datele cu caracter personal ale clienţilor şi partenerilor sunt manipulate/folosite într-un mod strict confidenţial şi sunt protejate împotriva accesului neautorizat, respectând întocmai legislaţia naţională şi internaţională din domeniu. La Orange credem că un factor cheie al creşterii şi inovării este competiţia, de aceea căutăm avantaje competitive prin performanţe superioare, niciodată prin practici de afaceri neetice sau ilegale. Tot ce scrie acolo se bate cap in cap cu ce fac ei acum, cu mascarelile astea izvorate din ideile unor destepti care vor sa fenteze clientii si chiar reusesc, in mare parte. Cand ziceai Orange ziceai toate cele de mai sus - printre care integritate, seriozitate, calitate si profesionalism. Acum acestea nu mai exista, zilnic nivelul de degradare al acestei companii este in continua crestere. Fie direct, prin practicile unor angajati care fraudeaza clientii, fie indirect prin modificari ca astea din topic, luate de alti inteligenti la nivel si mai inalt.

Miha_Z
#StarMember
Si din punctul meu de vedere aceste modificari contractuale ar fi trebuit transmise si prin sms. Sunt multi clienti care nu mai primesc facturile prin posta fie din alegere proprie, fie ca s-a ales formatul electronic de operatori in momentul prelungirilor. Si nefiind informati prin sms, singura modalitate de informare despre costul facturii, au aflat tarziu ca abonamentul a fost deja modificat. Ca sa nu existe urme de inselaciune ar fi trebuit transmisa acea notificare de marire a abonamentelor si pe factura dar si prin sms.

FaraUnID
Campion certificat
Etica, integritate si Orange Romania sunt cuvinte care nu au ce cauta in aceeasi proprozitie.