
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2022 02:07 PM
Buna ziua, am facut si eu o cerere de reziliere abonament, as vrea sa aflu si eu daca ati primit cererea mea si in cat timp poate sa mi se rezilieze abonamentul, mentionez ca nu am contract.
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2022 03:29 PM
Bun venit în Comunitate!
Când mi se închide abonamentul?
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
Detalii ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
Dacă ai depus cererea online, din My Orange, trebuie să ai numărul de înregistrare în email-ul asociat contului, iar dacă ai depus cererea într-un Shop, ar trebui să fi primit număr de înregistrare de acolo.
Baftă!
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2022 02:39 PM
aici pe comunitate suntem clienti ca si tine... era bine sa intrebi tot acolo unde ai solicitat rezilierea contractului
- normal o sa ti se rezilieze / inchida abonamentul la data ta de facurare - dupa care platesti si ultima factura emisa .

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2022 03:29 PM
Bun venit în Comunitate!
Când mi se închide abonamentul?
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
Detalii ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
Dacă ai depus cererea online, din My Orange, trebuie să ai numărul de înregistrare în email-ul asociat contului, iar dacă ai depus cererea într-un Shop, ar trebui să fi primit număr de înregistrare de acolo.
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2022 03:57 PM
Bun venit! Abonamentul se va închide în 30 de zile de la data cererii. Pentru a verifica stadiul cererii tale, poți lăsa aceasta întrebare în secțiunea Chat din My Orange. Un consultant Orange îți va răspunde în câteva ore/zile, depinde de norocul tău.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2022 11:32 PM
Multumesc pentru raspunsuri
