anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Fidelizare vechime

Aliz
Junior entuziast

Bună. Aș vrea să știu dacă există vreo recompensă, bonus sau orice alt beneficiu pentru fidelitate în rețeaua Orange mai mare de 10 ani. 

Niciodată nu am primit nimic. 

21 Răspunsuri 21

Vorbim de doua lucruri diametral opuse: PF vs. PJ. Ma bucur daca pentru tine faptul ca ai luat punctele cumulate de fidelizare de pe abonamentele de pe firma si le-ai utilizat pentru a-ti cumpara ACASA doua televizoare reprezinta un "beneficiu" - pentru mine nu e nimic altceva decat o "mantocarie" specifica mediului "antreprenorial" local - este ca ai dedus cheltuielile "pe firma" cu abonamentele, pentru a dobandi un beneficiu PERSONAL? Stii cum se numeste asta, nu?

faptul ca tu consideri ca "a avea semnal" e un beneficiu - hmmm, cate mai e atunci rolul sau semnificatia comunicatiilor mobile?

spui "sub o forma sau alta sunt client dr 27 ani". Eu sunt client NEINTRERUPT, pe ABONAMENT, de 26 ani jumate! Si, dupa 26 ani jumate, am cate 512 MB pentru fiecare an? Intelegi?

Telefoanele "in rate" fac sens cand, din nou, le iei "pe firma", deduci TVA-ul de la stat (hmmm, inca o "mantocarie") si deduci cheltuielile, ca sa scazi baza impozabila.

 

corolar: apreciez efortul depus pentru a lauda orange-ul, dar... mneah!

Nu am spus niciunde că am avut eu abonament pe firma, ci doar că am trecut un număr de pe abonament de firmă pe PrePay, apoi l-am convertit pe abonament normal sub contul meu. De ce? Pentru că am vrut sa păstrez numărul pe care l-am avut la serviciu și după ce am demisionat.

Tot ce am făcut și tot ce am zis a fost din experiența mea de persoana fizică. 🙂

Nu am dedus niciodată nimic, nu am avut oferte speciale, nu am fost "descurcăreț".

Iar telefoanele in rate fac sens și când le iei cu puncte thank you acumulate cu ~1500 lei sub prețul la liber și nu mai ai cash sau linie de credit (Orange Money a fost genial la vremea lui prin prisma punctelor primite la plățile cu cardul de debit, mai ales dacă aveai mai multi utilizatori pe cont, fiecare cu cardul lui - din nou, oferte care au fost la un moment dat pentru toată lumea si pe care nu le prinzi dacă te duci acum, dar pentru mine au fost bune).

Ți-am spus doar că, privind în urmă, am ajuns la concluzia că am avut liniște și reduceri semnificative, iar timpul și nervii mei sunt mai importanți decât pot scuti plecând.

Am avut conflictele mele cu toți operatorii, fără excepție. Găsești descrieri făcute de mine de-a lungul timpului pe Comunitate. Cu toate astea, pentru mine, aici a fost cel mai bine per ansamblu.

 

Aliz
Junior entuziast

Stai să îți spun și experiența mea. Nu am beneficiat de abonamente rentabile, nu mi s-a explicat exact ce înseamnă abonamentul în momentul în care am dorit prelungirea lui, de foarte multe ori au schimbat tipul abonamentului, gen era de 7 euro și la prelungire nu a mai putut fi valabil, doar dacă luam de 11 euro. L-am luat, ca să mă trezesc în străinătate că nici măcar nu aveam roaming, doar dacă schimbam iar abonamentul. Anul trecut am vrut să achiziționez un telefon în rate, au văzut că intru de pe cont să îl achiziționez, astfel că mi-au blocat accesul. Am sunat la ei și mi-au propus un alt abonament, pentru că al meu nu se încadra. Adică până acum 2 zile era bun, da? 

Nu vreau beneficii financiare. Vreau să văd că dacă sunt abonat de peste 25 ani am și alte beneficii înafară de acel telefon în rate pentru care plătesc un abonament dublu. Vreau să văd că am o reducere la achiziția acelui telefon. Pentru că deja am câteva luate de la ei. Vreau să îmi explice cineva de la ei cum e cu tv online, mie nu mi-a zis nimeni de acest beneficiu. 

Plata pe factură e un beneficiu? Dar când apare câte un abonament pentru ceva ce eu nu am cerut și la solicitarea telefonică de verificare a acestui lucru mi s-a răspuns că nu au ce face. Zic să vă verificați cu atenție factura.  

Eu zic să îți iei telefon din Magazinul online și acolo setezi și abonamentul. Oricum, poți verifica înainte ce conține abonamentul. Eu așa fac de fiecare dată. Și dacă mi-ar propune ei vreo ofertă,  le-aș cere să mi-o trimită pe email, aș verifica ce este acolo și ulterior mi-aș da sau nu acceptul. Trebuie doar mai multă atenție. 

 

Iti multumesc ca ai partajat perspectiva ta cu noi.
Ai trecut prin situatii reale si triste, pe o parte dintre ele le-am intampinat si eu. La momentul respectiv am fost suparat, insa am ales sa nu fac nimic. Am ales sa nu imi iau alt telefon, sa nu schimb abonamentul, sa mai astept pur si simplu.
Au existat perioade in care orice faceam, trebuia sa platesc mai mult. Am refuzat. Asteptand, am remarcat insa ca apareau oferte de genul abonament de 10 euro redus la jumatate pe toata durata contractuala. Practic imi pastram costul. Nu mi-a placut ca a trebuit sa astept oferta sau sa intru si sa o vad (fara sa imi spuna nimeni), dar am luat lucrurile asa cum au venit. La fel, nu mi-a spus nimeni ca pot face prelungire de abonament si pe 6 sau 12 luni, nu doar pe 24. Am insistat ca nu schimb nimic daca nu se poate si s-a putut. Poate nu am obtinut discount la abonament, dar am obtinut abonamentul ala, nu ceva mai scump de care nu aveam nevoie. La final, mi-am vazut sacii in caruta.

Referitor la reducerile la telefon, operatorii din Romania nu am vazut sa aiba oferte reale. In strainatate primesti telefoane la preturi foarte bune, dar si abonamentele sunt foarte mari. In tara, daca vrei abonamente de 4-10 euro, oferta este destul de ampla la toti operatorii. La valorile astea insa nu isi permit sa faca reduceri. In plus, citisem in urma cu ceva timp ca si operatorii le cumpara, iar volumele achizitionate de operatorii din Romania sunt semnificativ mai mici decat cele ale operatorilor din alte tari - implicit si discountul cu care le cumpara este mai mic. O fi adevarat? Nu stiu. Pentru mine a avut sens. Am facut un calcul simplist: daca platesc abonament de 10 euro, in 2 ani inseamna 240 de euro. Ce discount imi poate face Orange la un telefon de 1500 de euro, astfel incat sa nu vina cu bani de acasa? Presupunand ca imi da 6 euro inapoi sub forma de discount la telefon (desi presupun ca iese pe minus pentru ca asta inseamna sa imi dea in avans niste bani pe care si-i recupereaza in 2 ani), 6*24=144 euro. Eu nu as fi multumit.

Plata pe factura a serviciilor din Google/Apple Pay este un beneficiu pentru mine. Nu am fost niciodata incarcat nejustificat. Mi s-a intamplat sa cumpere copiii prostioare, dar a fost vina mea, nu a Orange. M-am bucurat ca exista o limita de 140 lei, parca, pe care nu o puteam depasi.
Si da, verific lunar facturile. Tot timpul am facut asta.
In urma cu doi ani am avut probleme cu YouTube care imi dubla platile, insa Orange mi-a dat banii inapoi in conditiile in care YouTube a zis "ghinion de neșansă! nu va putem ajuta" - iar pe toate astea le am in scris, nu e doar cuvantul meu.

Legat de Orange TV Go, uite aici site-ul produsului: https://www.orange.ro/tv/tv-go/
Personal, am avut o experienta mai buna cu Vodafone TV, asa ca nu am folosit Orange TV Go decat foarte putin.

Iar pentru ca intr-un raspuns anterior mi s-a atras atentia ca a avea semnal nu e un beneficiu (desi mi-au fost rastalmacite cuvintele, eu zicand ca in acea perioada la Orange imi mergea bine iar la Digi nu), as vrea sa amintesc ca si acoperirea nationala a crescut in timp. Daca vorbim de abonamente de zeci de ani, cu siguranta ne amintim si de ani intregi in care ramaneai fara semnal cand iti era lumea mai draga. Timp de un an intreg, in 2003, nu am avut semnal acasa decat foarte slab, pe Connex/Vodafone. In cele din urma Orange a pus antena in zona. Nu exista nici Vo-WiFi pe vremea aia, asa ca aveam telefon fix si atat. In afara de "acasa" (cel mai important loc pentru mine), aveam semnal peste tot.
Am contraexemple destule, recomandarea mea este tot timpul sa testeze fiecare pentru el cu un PrePay in ce retea ii merge cel mai bine, iar acelasi lucru l-am facut si eu la fiecare 4-5 ani.
Intre 2016 si 2021 nu am avut acoperire acasa de la niciun operator. La momentul respectiv, doar la Orange mi-a functionat Vo-WiFi desi nu era suportat oficial modelul meu de telefon. Ulterior, prin 2022 cred, am avut antena 5G si a inceput sa imi mearga pe telefoanele compatibile. A fost un beneficiu "sa am semnal"? Eu zic ca a fost util, bine, folositor - in contextul in care de la toti ceilalti operatori nu mergea deloc. E bine asa? 😊

Iar pentru a veni in preintampinarea celor care vor intreba cum adica in 2003 aveam semnal insa in 2016 nu, e simplu: m-am mutat. In 2003 stateam cu parintii. In 2016 eram la casa mea deja. Consider ca am dreptul la viata privata si nu este necesar sa dau mai multe informatii decat sunt relevante in context. Am avut perioade in care eram restantier si mancam paine cu ceai, precum si perioade in care mi-a mers bine. Implicit, am "tras" de un PrePay, reincarcari de uregenta, SMS-uri si "un bip da, doua bipuri nu", am avut amanari de plata la abonamentului sau mers in Shop cu "caciula" si rugaminti insistente pentru un abonament mai ieftin ca altfel il inchid ca nu imi permit sa il mai platesc.Poate nu ma compar cu cei care si-au permis abonament de 27 de ani, insa nu ma simt cu nimic mai prejos decat ei: atat s-a putut, am muncit, iar privind in urma a fost bine pentru mine. Despre asta era vorba, nu? 😉

Q.E.D. 
asta spuneam si eu / zero respect pentru abonatii cu vevhime

Ma gandeam sa va propun o alta abordare, daca sunteti de acord.

Context:
- la niciun operator eu nu am avut parte de oferte de fidelizare decente. Am fost client Orange, Vodafone, Telekom si Digi (+Connex, +Romtelecom, +Cosmote, +Zapp de-a lungul timpului). Intotdeauna ofertele de portare sau de "bun venit in retea" au fost mai atractive decat cele de retentie

Propunere:
- hai sa venim cu idei realiste legate de ce ar fi util pentru noi, ce ne-am dori noi sa primim si de unde ar putea operatorul sa scoata bugetul sau de ce ar fi avantajos si pentru el. E de inteles ca daca eu ii dau 240 euro in doi ani, operatorul nu imi va putea da 200 inapoi sub forma de subventie

Incep eu:
- mi-as dori sa pot plati din nou facturile de servicii cu punctele TY acumulate (macar in parte, daca nu complet)
- mi-as dori sa pot avea tarife mai bune in roaming in tarile importante pentru mine (SEE + Turcia + Serbia + Macedonia + Albania), eventual ceva de genul "pentru ca ai X ani in retea, optiunea de roaming este 2 euro o data pe an")
- mi-as dori sa am un buget de discount pe care mi-l pot construi singur. Spre exemplu, pentru fiecare luna in retea pentru care nu am intarzieri la plata sa primesc sub forma de credit 1 euro/abonament intre 5-8 euro, 2 euro pentru abonamentele intre 9-12 euro, etc. La prelungire, mi-as dori sa pot cumpara din magazinul online de acest buget dupa bunul plac, indiferent cat timp il acumulez (hai sa zicem maxim 10 ani, dar in niciun caz 2-3). Asta m-ar determina sa "pun deoparte" bani in speranta unui telefon/laptop/televizor mai tarziu
- mi-as dori ca ratele la telefon sa poata fi personalizate in functie de istoric, nu doar in functie de valoarea abonamentelor. Spre exemplu, daca eu platesc lunar 400 lei cumulat, poate imi permit o rata de 300 suplimentar.
 Ultima oara cand am facut o simulare, rata nu putea depasi valoarea abonamentului respectiv
- mi-as dori ca persoanele cu abonament de 5/10+ ani sa aiba prioritate in preluarea sesizarilor la 300

Ce ziceti? Nu ar fi mai constructiv? Poate macar unele din idei sunt preluate si implementate, ajutandu-ne pe toti. Daca voi spune doar ca nu primesc beneficii ma intorc in blocajul actual, in care orice beneficiu pentru mine inseamna discount sau telefon gratis, iar pentru operator inseamna bani dati acum in speranta ca ii recupereaza mai tarziu.