anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Fidelizare 20% vs client nou 50%

bogdan84
Junior entuziast

După 19 ani in orange, activez opțiunea sa părăsesc rețeaua. 

Motivul: oferta actuala la fidelizare clienți actuali este de doar 20% reducere, in timp ce un client nou beneficiază de  50% reducere. 

Totuși beneficiez si eu de o oferta de 50 %, dar de la alt furnizor, in consecință mă portez cu toate serviciile unde oferta este mai avantajoasa.

O zi buna Orange si ofertele voastre echitabile.

35 Răspunsuri 35

MCostel
Cunoscător

Salut,

Daca vrei sa beneficiezi de aceeași oferta ca și clienții noi poți deveni unul prin trecerea la prepay și ulterior la abonament.

Daca ești pe faza poți prinde și reduceri bune si poți de asemenea să ceri o oferta personalizata.

Bafta!

bogdan84
Junior entuziast

Am luat decizia sa părăsesc rețeaua.

Am postat sa prezint o situație, care pentru Orange e normala, iar clienții vechi gândesc si spun, 

Nu mulțumesc. 

O situație valabilă pentru toți furnizorii.

Este și normal sa mergi acolo unde oferta este mai avantajoasa.

Și la Digi unde am servicii fixe e la fel.

bogdan84
Junior entuziast

Atunci la 2 ani ne plimbam unde e mai bine pentru noi, nu pentru ei.

Atât timp cât ai alternative este o opțiune foarte buna.

Mai greu este cu serviciile fixe (echipamente, montaj etc).

bogdan84
Junior entuziast

Da-mi voie sa spun experiența mea DIGI (abonat de peste 2 ani). 

Facturile sunt calculate la un curs lei/euro mai mic,  serviciul pe fibra de internet este net superior fata de ofera orange. 

Și eu sunt client servicii fixe Digi (13 ani).🙂

Razvan
#StarMember

A fost si in week-end fidelizare cu 50% reducere si pentru clientii actuali. Am prins un fun 9 redus 50%.

bogdan84
Junior entuziast

Nu este pentru cei care sunt in ultimele 2 luni de contract. Pus ca e o clauza prin care isi rezerva dreptul sa majoreze pe an cu 8% valoarea abonamentului. 

bogdan84
Junior entuziast

2.4 Orange România are dreptul de a modifica tarifele pentru serviciile contractate de către Client conform indicelui armonizat al prețurilor de consum (IAPC/HICP-annual data average index and rate of change), respectiv rata medie anuală a inflației stabilită pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Uniunii Europene valabilă la data la care se implementează modificarea, dar nu mai mult de 8% din prețurile standard ale serviciilor (fară eventuale reduceri) prezentate în actul aditional. Orange România are dreptul să aplice modificarea de mai sus o singură dată pe an, în mod automat, fără a mai fi necesară altă formalitate sau consimțămantul Clientului în acest sens, exclusiv în temeiul notificării trimise de către Orange România.
Notificarea poate fi comunicată odată cu factura de servicii, prin SMS, e-mail sau scrisoare.
Având în vedere faptul că posibilitatea de modificare a tarifelor, precum și mecanismul de aplicare a acesteia au fost agreate de către Parți actualizarea tarifelor în temeiul prezentului articol nu reprezintă o modificare unilaterală.
Prin semnarea prezentului act aditional Clientul declară în mod expres că a citit și înțeles prezenta clauză si este de acord cu aplicarea mecanismului anual de modificare a tarifelor pentru toate numerele si serviciile contractate de client.

Deci la un abonament Fun 11, redus cu 50%, Orange are dreptul sa îl crească anual cu 8% anual la 11 euro. Deci se mai merita abonament ?

Corect ar veni un 0,44 euro (incluzând reducerea de 50%) mărire anuală pentru abonamentul Fun 11.

Clauza este inclusa de câteva luni.

bogdan84
Junior entuziast

Ce e mai frumos, de la Orange îmi activa oferta:

Prin semnarea prezentului act adițional Clientul declară în mod expres că a citit și înțeles prezenta clauză si este de acord cu aplicarea mecanismului anual de modificare a tarifelor pentru toate numerele si serviciile contractate de client.

Adică, se aplica la toate serviciile la care sunt abonat. Ca un om ce analizez, am considerat ca jaful Orange trebuie oprit. 

Prin urmare am solicitat încetarea serviciilor fixe de internet si tv (unde întâmpin dese ori defecțiuni), urmând cat de curând sa solicit si incetarea contractului de voce.

 

Aceasta clauza  mi se pare abuzivă.

Din păcate autoritățile nu protejează clienții 

Un furnizor trebuie să-și asume mărirea prețurilor (daca clientul nu accepta sa fie liber sa plece).

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai uitat sa compari:

  • -50% fara telefon
  • -20% cu telefon si puncte si vouchere folosibile pentru reducere suplimentara.

Daca as face un calcul, ar fi prea teoretic si nu stiu daca te-ar ajuta prea mult si probabil cifrele ar fi similare (sunt convis ca va fi o diferenta, dar fiecare decide daca merita diferenta sau nu). Cat am fost abonat (acum sunt cartelist) am luat telefoane la preturi simtitor mai reduse fata de ce ofereau noilor clienti (chiar si portati), inclusiv abonament la pret mai mic si cu beneficiile de care aveam nevoie.