la 06-11-2025 05:48 PM
Pe data de 2 noiembrie mi-am portat abonamentul de la vodafone la orange, fata care mi-a facut portarea mi-a ofertat si prima luna gratuita, la 2 zile dupa portare mi-a venit factura, am luat legatura cu ea si mi-a spus ca a fost o eroare si se rezolva, unde trebuie sa vorbesc sa vad daca se poate rezolva situatia.
la 06-11-2025 06:18 PM
Salut, Bogdan! Bun venit în Comunitate!
Dacă ai făcut deja o sesizare la colegii noștri, înseamnă că situația ta este cunoscută, va fi verificată și soluționată.
Te așteptăm să revii cuvești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 25-11-2025 08:47 AM
@Bogdan691, s-a rezolvat situația cu factura?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor