Am achizitionat un telefon cu abonament (Telekom la vremea respectiva) in decembrie 2021 si nu am folosit numarul. Acum am avut nevoie de numar si am constatat ca nu functioneaza cartela sim. Cu toate ca din 4 situatii in care este gratuita schimbarea, ma incadrez la trei, am platit totusi 14 lei si nu 1,92 euro cum scrie pe site.
Vreau doar sa intreb daca dupa 25 de ani de abonament Orange, nu meritam un pic de respect din partea companiei, mai ales ca din trei reprezentante Orange, doar una fosta Telekom mi-a putut schimba cartela, unde am fost intrebat in mod retoric:"- Eu nu-mi permit sa va intreb, dar daca totusi dvs ati tinut cartela undeva la umezeala?!!!!!"
Concluzia mea, dupa ce a trebuit sa platesc de doua ori un accesoriu defect, este ca singurul operator care pana acum nu m-a dezamagit a fost DIGI si sper ca in curand sa migrez cu toate abonamentele la el. Multumesc Orange!