- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2023 12:00 PM - editat ultima oară la 30-01-2023 12:04 PM de DanielaH
Este normal ca atunci cand cresteti preturile abonamentelor sa nu primesc nici o înștiințare? 10 lei/2€
Eu imi amintesc ca am semnat un contract pe 2 ani sa platesc o anumita suma. Nu a trecut nici macar un an de la reinoirea abonamentului si deja ati modificat suma.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-01-2023 12:32 PM - editat 30-01-2023 12:32 PM
Buna Andreea,
Bine ai venit in Comunitate!
Instiintarea s-a trimis (cel mai probabil) pe factura lunilor precedente (undeva pe pagina 2).
Avem aici un topic care s-ar putea sa te ajute.
De mentionat ca noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine, nu angajati Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-01-2023 12:32 PM - editat 30-01-2023 12:32 PM
Buna Andreea,
Bine ai venit in Comunitate!
Instiintarea s-a trimis (cel mai probabil) pe factura lunilor precedente (undeva pe pagina 2).
Avem aici un topic care s-ar putea sa te ajute.
De mentionat ca noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine, nu angajati Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2023 01:42 PM
Buna!
O sa fiu putin mai direct decat Radu, dar factura anterioara ai verificat-o? Se discuta de cateva luni aici, in comunitate, de scumpirea abonamentelor si de modul in care a fost transmisa notificarea de modificare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2023 03:49 PM
Salutare!
Din păcate, ai și tu dreptatea ta, doar că notificarea s-a făcut pe ultima factură, înainte de cea majorată. Știu că este neplăcut să ți se mărească prețul, dar din păcate, asta va fi tendința în următoarea perioadă, la cam tot ce folosim. Ei stipulează și în contract că pot trimite înștiințări de majorare și dacă nu spui nimic atunci (adică să ceri rezilierea, trecerea la prepay, yoxo, etc), majorarea este inevitabilă.
Baftă!