anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

După cât timp pot reîncărca o cartelă PrePay de pe un abonament?

Marius_Popescu
Începător
După cât timp pot reîncărca de pe abonament?
1 Soluţie acceptată‚

Salut Marius, Poti face o reincarcare prepay direct de pe abonamentul tau daca au trecut minim 3 luni de la activarea abonamentului.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

radumsk
Junior entuziast
Buna! Ai putea reformula te rog intrebarea? Nu am inteles foarte bine la ce te referi...

delfinas
Specialist certificat
Marius Popescu, bun venit in Comunitate!!! Poti face reincarcari de pe un abonament dupa prima luna, dupa prima factura platita!

Andreeadanielam
Începător
Buna, după o lună, după ce plătești prima factura

Ioana_
Junior entuziast
Buna, dupa ce platesti prima factura vei putea face o reincarcare.

Bogus25ro
Junior
Buna Ma gandesc ca ai dori sa stii dupa cat timp poti incarca o cartela prepay de pe un abonament Orange. Daca ai platit cel putin o data factura poti face acest lucru folosind aplicatia My Orange-Reincarca sau folosind apel la *100#.

Viocat
Senior certificat
Poți face o reîncărcare PrePay de pe un abonament Orange dacă: ► au trecut 3 luni de la activarea abonamentului tău ► nu s-a atins valoarea maximă lunară în limita căreia poți face o reîncărcare PrePay. Aceasta depinde de valoarea facturilor pe care le-ai achitat în ultimele 12 luni. Pentru a afla numărul maxim de reîncărcări pe care îl poți face lunar poţi apela Serviciul Clienți, la numărul 300. Modalitatile de reincarcare sunt: 1Din contul tau My Orange 2Din Aplicatia My Orange 3 Apel gratuit la *100# 4 Apel gratuit la 200.

Salut Marius, Poti face o reincarcare prepay direct de pe abonamentul tau daca au trecut minim 3 luni de la activarea abonamentului.

Viocat
Senior certificat
@Marius Popescu de ce este mai complet raspunsul ales de tine fata de raspunsul meu? Doar o curiozitate.

FLo1
Campion certificat
@Viocat: :))) Pentru că este unul oficial, iar al tău nu are sursa de ”documentare” pentru a-l face credibil. Aceasta nu înseamnă că nu este util (folositor). Este doar o simplă problemă de... percepție.

Viocat
Senior certificat
@FLo1 pai in comunitate ceri informatii ka alti useri, ptr informatii oficiale te adresezi la relatii clienti. Oricum e bine ca s-a lamurit

delfinas
Specialist certificat
Viocat, aici mai intervin si cei de la Orange, in anumite cazuri. Chestia e ca la un topic asemanator, s a acceptat solutia cu 1 luna. Macar acum avem certitudinea ca solutia corecta e cea cu 3 luni.