la 06-11-2023 04:40 PM
Salutare,
Am vazut ca mai exista o intrebare asemanatoare din 2019 dar as vrea sa ma asigur ca este de actualitate.
Am un abonament de 25 euro care expira in 5 mai 2023. As vrea sa ii fac downgrade la cel mai mic abonament cu internet si minute nelimitate.
A ramas valabila conditia privind modificarea abonamentului care poate fi efectuata cand sunt sub 6 luni de valabilitate contractuala?
Multumesc anticipat.
06-11-2023 04:47 PM - editat 06-11-2023 05:16 PM
Salut,
E valabil. Se face luand legatura cu un consultant prin mijloacele afisate in pagina de Contact, cel mai probabil vei fi sunat din nou de la Ofertare, si in functie de discutia pe care o aveti, vei reusi sau nu ceea ce ti-ai propus.
Si da, orice modificare se poate face in ultimele 6 luni de contract (la un contract pe 24 de luni). La un contract pe 12 luni, in ultimele 3 luni.
Multumesc frumos, Daniela, pentru completari. 🙂
06-11-2023 04:46 PM - editat 06-11-2023 04:51 PM
Salutare!
Îmi pare rău, dar nu poți să faci downgrade decât în ultimele 3 luni sau după terminarea perioadei minime contractuale. Poți in schimb să prelungești, cu achiziție de telefon, la același preț sau mai mare sau să iei ceva gen 25 de euro redus la jumătate ( dacă există), fără telefon. Eu, cel puțin, nu am reușit.
Bine, asta dacă prelungești contractul, evident.
Baftă!
06-11-2023 04:47 PM - editat 06-11-2023 05:16 PM
Salut,
E valabil. Se face luand legatura cu un consultant prin mijloacele afisate in pagina de Contact, cel mai probabil vei fi sunat din nou de la Ofertare, si in functie de discutia pe care o aveti, vei reusi sau nu ceea ce ti-ai propus.
Si da, orice modificare se poate face in ultimele 6 luni de contract (la un contract pe 24 de luni). La un contract pe 12 luni, in ultimele 3 luni.
Multumesc frumos, Daniela, pentru completari. 🙂
la 06-11-2023 04:56 PM
Salut!
Dacă actualul contract este încheiat pe 24 de luni, o ofertă nouă (cu prelungire) se poate face în ultimele 6 luni. Dacă perioada contractuală este de 12 luni, ofertarea se poate face în ultimele 3 luni de contract.
la 06-11-2023 05:01 PM
E bine, mie nu mi s-a spus niciodată în ultimii 5 ani așa ceva și am încercat și telefonic și în magazin. Online știu sigur că nu merge!
Mulțumesc!
la 06-11-2023 05:13 PM
Dau o fuga astazi intr-un orange shop, ma pregatesc de cearta. Revin aici cu o confirmare dupa ce imi incerc nervii cu ei :))
la 06-11-2023 05:25 PM
Sper să nu am dreptate, dar vorbesc din propria experiență. Într-adevăr, cu ani în urma, se putea. Poate e ceva schimbat în ultimele luni și ar fi extraordinar. Te așteptăm cu vești și să nu fie ceartă!
Succes!
la 06-11-2023 04:56 PM
Multumesc pentru raspunsuri, este pe 24 luni facut abonamentul.
la 06-11-2023 05:16 PM
Din magazinul online nu merge decat in sus, intr-adevar. Asta daca nu s-a schimbat ceva intre timp. Deci...upgrade, da. Downgrade, nu.
Dar binenteles, se poate sa gresesc. Stiu ca parca asa era ultima data cand s-a pus problema de asta.
Oricum, sper sa reusesti! Si...cel mai mult, sper sa reusesti fara nervi si fara cearta.
Probabil ca n-o sa fie chiar usor. Asa ca eu iti doresc mult succes! 🙂
la 06-11-2023 11:23 PM
@Vio73 si eu stiam ca si tine, ca nu poti scadea abonamentul decat in ultimele 3 luni. Intr-adevar daca vroiam sa fac prelungire cu achizitie de mobil se putea in ultimele 6 luni, dar ramanea acelasi abonament sau mai mare.
la 06-11-2023 11:28 PM
@Abonatul9, abonamentul am dedus ca expira in 5 Mai 2024 si nu este expirat din 5 Mai 2023, nu?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor