anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Discriminare Orange vs Orange Romania Communications

Fiind abonat Orange Romania Communications de un an de zile am incercat astazi sa prelungesc abonamentul prin achizitionarea unui telefon si surpriza nu exista optiunea de prelungire daca nu esti abonat Orange Romania ,am doar Abonament nou si Fara abonament . Parca se facuse ''Marea unificare'' dar se vede ca discriminarile continua.

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ia legătura cu cei de la magazinul online pe chat și spune-le că nu funcționează ceva. Nici la mine nu a mers prin primăvară, tot așa. Iar eu sunt client Orange Romania. După ce am luat legătura cu ei, am reușit fără probleme.

Baftă!

Si ce sa le mai transmit la telefon daca intre timp oferta s-a dus ,ma gandeam ca s-a rezolvat unificarea dar observ ca va mai trece mult timp.

MihaiC99
Junior

Buna,

Ați încercat achiziționarea telefonului din magazinul online?

Ne puteți oferi un screenshot pentru a vedea diferențele.

Cand ma conectez cu nr care vreau sa il prelungesc nu apare optiunea Prelungire Abonament,si daca aleg totusi abonament nou si apas cumpara ma trimite pe pagia in care sa introduc numarul si ma suna ei .1.png3.png2.png

Sunt clare diferențele.

Incercati să luați legătura cu cei din magazinul online prin chat după cum spune @Vio73  sau prin email la magazinonline@orange.com .

Poate vor face modificările necesare, macar pentru viitor.

Astazi am fost sunat de un operator deoarece introdusesem nr pentru ca nu puteam finaliza comanda si vreau sa va spun ca mai bine vorbeam cu ghidul virtual,depasit de situatie e un cuvant prea mic. Uneori ai impresia ca aceste oferte sunt doar pentru a face lumea trafic pe situl lor,atata delasare si indolenta nici la rosii nu am vazut . Pacat daca nici o companie asa mare nu reuseste sa-si puna la punct sistemele.....

Ai reușit să vorbești cu o ființă la "roșii"?? Eu mai mult de Toby cel habarnist și de Andrea un alt bot cu prea puțină știință și asertivitate, însă preocupată de adunat aprecieri nu am reușit să vorbesc /scriu. Djingo le dă clasă la amândoi. În Shop-ul roșilor indiferență maximă, email zero, apel uman doar contra cost. Ca să nu menționez despre un site și o aplicație varză (că tot se caută varză roșie de murat pentru iarnă în aceste zile de sezon)  dedicată chipurile abonaților roșiatici. În urmă cu o lună a fost ultima mea sponsorizare în bugetul lor. Succes în alegerile făcute.

Pai din cauza asta am plecat acum un an, speram sa scap de situri nefunctionele si oameni care habar nu au sa-ti de-a o solutie,din pacate vad ca la orange clintii sunt impartiti in doua,ORO vs OROC

Consideră doar că ai nimerit într-o perioadă de tranziție a servciilor așa cum și Vodafone a fost cu internalizarea UPC. Astfel de migrări nu se produc peste noapte. Însă clientul are libertatea exclusivă de alegere.