la 23-12-2022 08:32 PM
Bun ... am ajuns client orange după achiziția Telekom de către ei . Sunt total dezamăgit.
Abonamentul fiind pe numele mamei mele pentru ca în trecut am avut toate serviciile de la Telekom telefonie, jnternet, televiziune și era mai ieftin dacă erau toate pe același nume . Acum un an mama a portat serviciile la alta firma , eu am rămas la același abonament prelungind-ul încă pe doi ani. Între timp achiziția Orange , mam trezit client Orange. O trimit pe mama acum 3 zile sa ceara înlocuirea cartelei pentru ca o pierdusem cu telefon cu tot . Vine acasă bucuroasa ... uite tiam mai prelungit abonamentul pe un an și miau dat un telefon , și tiau mai dat o cartela .
Ma uit pe contract surpriza ... mama săraca neștiind și fiind informata greșit a mai făcut un abonament cu un telefon de 700 de lei pe care va trebui sa îl plătesc 2 ani . Și surpriza și mai mare a fost când sa folosesc cartela pe care trebuia sa fie numărul vechii : neînregistrat în rețea. Sun la ei sa sa vorbesc cu o doamna foarte rastita care sa îmi spună ca doamna de la magazin trebuia sa facă nu știu ce cerere și na făcut si se rastea la mama ca na a trebuit sa vorbească cu titularul ca de ce na făcut aia nu știu ce ca după sa închidă.
Habar nam ce e de făcut în situația asta . Dar sa îți bați joc de o persoana pentru ca nu știe și sa ii mai bagi un abonament pe gat . Plus ca nu au făcut nici lucrul care trebuiau sa îl facă. Cred ca îmi bag în ele și nu le mai plătesc nimic .
la 23-12-2022 09:31 PM
Dana Anca, bun venit in Comunitate!!!
Îmi pare rău de situația în care că aflați!!! Trebuia să mergeți în 24 de ore la acel magazin și să cereți rezilierea acelui contract. După 3 zile e cam târziu. 😞
Bănuiesc că totul s-a intamplat într-un Orange Store, nu Shop, dar regulile sunt aceleași.
la 24-12-2022 12:14 AM
Mulțumesc de răspuns. Și eu acum ce fac ?
la 24-12-2022 01:03 AM
Poți să încerci să mergi până acolo și să ai o discuție cu individul/individa.
Poți să ceri rezilierea contractului, dar veți plăti diferența de preț pt abonament/telefon și mi-e că ajungeți tot la cât ar costa daca păstrați acel contract. 😞
la 24-12-2022 08:35 AM
@DanaAnca78: Bun venit în Comunitate. Povestea e tristă, reală de ani de zile și încă practicată atunci când salariul îți depinde de numărul "încălțaților" cu abonamente noi. Problema este tardivă pentru anulare fără vreo penalizare. "Și eu acum ce fac?" Simplu: îți înveți lecția, vei merge altădată cu mama ta, nelăsând-o singură, lipsită de sprijin în față haitei gata de prăduit, vei citi ce ți se oferă la semnat și nu vei semna direct pe încredere. Întrebi atunci și acolo tot ce vrei să știi pentru că angajații din magazin pentru asta sunt plătiți. Consecințele acestor acțiuni le vei resimți chiar mai bine de 2 ani.
Cât privește SIM-UL neactivat, reîntoarce-te în SHOP și cel puțin atât să mai facă pentru tine, după ce te-a încălțat cu acel abonament nou. Dacă era fără telefon și alte reduceri ai fi putut renunța fără pagube majore. Acum este tardiv....
Numai bine.
la 24-12-2022 06:07 AM
Salutare!
E greu de reziliat, dar măcar să faceți serviciile funcționale, iar asta cred că se poate. Ai zis ceva de o cartelă. Mergi in Shop și spune-le că e nefuncțională.
Sper să rezolvi așa măcar!
Dacă nu, depune o sesizare scrisă din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Și le explici acolo toate aceste detalii. Poate te ajută cumva!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor