la 15-01-2023 03:53 AM
Salutare tuturor! Îmi poate spune cineva dacă există vreo modalitate de a afla online data când îmi era suspendată abonamentul pentru neplată?
la 15-01-2023 04:17 AM
Fifienn, bun venit in Comunitate!!!
"Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii.
DETALII: https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15
Uneori mai primesti o pasuire de 2-3 zile dupa expirarea celor 14 zile, dar nu e o regula, conteaza si istoricul tau de abonat. Oricum, nu stiu de ce te-ar interesa exact data in care ti s-a suspendat abonamentul, procedura si taxa de reconectare sunt aceleasi.
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
la 15-01-2023 04:17 AM
Fifienn, bun venit in Comunitate!!!
"Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii.
DETALII: https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15
Uneori mai primesti o pasuire de 2-3 zile dupa expirarea celor 14 zile, dar nu e o regula, conteaza si istoricul tau de abonat. Oricum, nu stiu de ce te-ar interesa exact data in care ti s-a suspendat abonamentul, procedura si taxa de reconectare sunt aceleasi.
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor